Το Διοικητικό Συμβούλιο της Π.Ε.Β. κρίνει σημαντικό να απαντήσει στην επιστολή συναδέλφου, μη ενεργού μέλους της ΠΕΒ, την οποία απέστειλε στο Υπουργείο Υγείας και στο Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, σχετικά με την ανάγκη σύστασης ΝΠΔΔ.
Η πλήρης επιστολή ΕΔΩ .
Η σύσταση αυτοτελούς ΝΠΔΔ δεν είναι προνόμιο μιας ομάδας αλλά θεμελιώδες αίτημα ωριμότητας και αυτοδιοίκησης ενός επιστημονικού κλάδου που σήμερα στερείται ενιαίας θεσμικής εκπροσώπησης. Ούτε η ΑΔΕΔΥ ούτε το ΓΕΩΤΕΕ μπορούν να υπηρετήσουν τον σκοπό αυτό, διότι έχουν διαφορετική φύση και διαφορετικό αντικείμενο. Η ΠΕΒ εμμένει στην απόφασή της, με γνώμονα όχι συντεχνιακά συμφέροντα, αλλά την κατοχύρωση του επαγγέλματος, την προστασία του πολίτη και την ισότιμη θέση του βιολόγου ανάμεσα στα κατοχυρωμένα επιστημονικά επαγγέλματα της χώρας.
Το Διοικητικό Συμβούλιο
της ΠΕΒ



