Δελτίο Τύπου της ΠΕΒ για την “Προγεννητική Αγωγή”

Τι γίνεται όταν αντί να αναγνωρίζεις την επιστημονική σου κοινότητα καταφεύγεις σε αμφιβόλου εγκυρότητας Μ.Κ.Ο.

Τα σχολεία καλούνται για δεύτερη συνεχή χρονιά να υλοποιήσουν τα Προγράμματα Σπουδών σε συνθήκες πρωτοφανούς εσωστρέφειας λόγω των κλειστών υγειονομικών πρωτοκόλλων. Οι δράσεις που προτείνονται για την ενίσχυση του μαθησιακού αποτελέσματος και την εν θάρρυνση της συμπεριληπτικής ς εσχάτως επιβλήθηκαν με ανελαστικά γραφειοκρατικά πρωτόκολλα ως εργαλείο αξιολόγησης των εκπαιδευτικών.

Τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας γνωρίζουν ότι δράσεις στα σχολεία είναι εξαιρετικά δύσκολο να υλοποιηθούν χωρίς τις αναγκαίες μετακινήσεις των μαθητών και χωρίς τη δυνατότητα συνεργασίας εντός και εκτός των σχολείων. Ταυτόχρονα, η επιμονή του Υπουργείου να ισχύσουν σκληρές αξιολογικές διαδικασίες για τους μαθητές την τρέχουσα χρονιά (Τράπεζα Θεμάτων, ΕΒΕ) παρά τις προφανείς δυσκολίες στην κάλυψη της διδακτέας ύλης εντείνει το άγχος και την ανησυχία σε μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς.

Δείτε ή κατεβάστε παρακάτω το αναλυτικό της

96 views

Facebook
Twitter
LinkedIn

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ