1ο Πανελλήνιο Φοιτητικό Συνέδριο Βιοεπιστημόνων – Συνοπτικό Πρόγραμμα

Με πρωτοβουλία των φοιτητών του Τμήματος Μοριακής Βιολογίας και Γενετικής του ΔΠΘ, διοργανώνεται το 1ο Πανελλήνιο Φοιτητικό Συνέδριο Βιοεπιστημόνων στις 28-29-30 Απριλίου στην Αλεξανδρούπολη.

Το συνέδριο απευθύνεται σε φοιτητές βιοεπιστημών από όλη την Ελλάδα και περιλαμβάνει ομιλίες, παρουσιάσεις εργασιών, workshops, καθώς και άλλες δραστηριότητες που ανακοινώνονται διαρκώς.

Το συνοπτικό πρόγραμμα ΕΔΩ.