Σαφάρι στη ζούγκλα των στοματικών σου μικροβίων

Αξιολόγηση

Αυτό το άρθρο είναι μία καλή αφετηρία για την παρουσίαση της βιολογίας ως επιστήμη και την σύνδεση της ανάμεσα σε όλες  τις φυσικές επιστήμες,  συμπεριλαμβανομένων των μαθηματικών. Η ουσία είναι πως η βιολογία αποτελεί το κέντρο ενός δικτύου στο οποίο όλες οι άλλες επιστήμες μπορούν να είναι συνδεμένες μεταξύ τους, αν απαιτείται. Tέτοιο δίκτυο είναι απαραίτητο για να εξηγηθούν ποικιλία φυσικών φαινομένων και το άρθρο αποδεικνύει ότι κάποιος πρέπει να χρησιμοποιήσει πολλές προσεγγίσεις από διαφορετικές επιστήμες για να καταλήξει σε ένα συμπέρασμα.

Καθηγητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν το άρθρο ως μια εισαγωγή στα πρώτα μαθήματα της Βιολογίας, τα οποία προσφέρονται για μαθητο-κεντρική διδασκαλία. Ο εκπαιδευτικός θα μπορούσε επίσης να καθοδηγήσει τους μαθητές να μελετήσουν μια επιστημονική εργασία ως μέρος μιας άσκησης κατανόησης, επιτρέποντάς τους να κατανοήσουν τα δεδομένα και να διατυπώσουν ερωτήσεις για να εξερευνήσουν τα ερευνητικά ζητήμα, διατυπώνοντας ερωτήσεις και απαντήσεις. Θέματα συζήτησης θα μπορούσαν να αναπτυχθούν από τους μαθητές, ενώ ο εκπαιδευτικός θα πρέπει παρεμβαίνει ελάχιστα, παρά μόνο για να θέτει άμεσα τα θέματα.

Friedlinde Krotscheck, Austria
Βιολογία, Υγεία, Υγιεινή, Επιστημονική μέθοδος
Ηλικίες: 11+

Θέσεις Εκπαίδευσης

Θέσεις απασχόλησης στην Επιγενετική των Λεμφοκυττάρων στο Belfast

04 Δεκεμβρίου 2018
Θέσεις απασχόλησης στην Επιγενετική των Λεμφοκυττάρων στο Belfast

Το εργαστήριο της Δρ. Ε. Κωσταρέλη ξεκινά δυναμικά την λειτουργία του, με ερευνητικό αντικείμενο την Επιγενετική των Λεμφοκυττάρων στην Λευχαιμία. Προσφέρεται πλήθος θέσεων για Μεταπτυχιακές σπουδές και για την εκπόνηση Διδακτορικής Διατριβής στο Queen's University Belfast. Περισσότερες πληροφορίες.

Θέσεις Εργασίας

Θέση Μεταδιδακτορικού Ερευνητή στο Ινστιτούτο Παστέρ

06 Δεκεμβρίου 2018
Θέση Μεταδιδακτορικού Ερευνητή στο Ινστιτούτο Παστέρ

Πλήρωση μίας (1) θέσης έκτακτου προσωπικού στο πλαίσιο της Πράξης με τίτλο «Microglia-driven pathology and altered surveillance in demyelination» με κωδικό 1156. Περισσότερες πληροφορίες.

Επιμορφώσεις

Έκθεση ''Πλαγκτόν ένας θαυμαστός κόσμος'' στην Πάτρα

29 Νοεμβρίου 2018
Έκθεση ''Πλαγκτόν ένας θαυμαστός κόσμος'' στην Πάτρα

Η ομαδική έκθεση με τίτλο «Πλαγκτόν: ένας θαυμαστός υδάτινος κόσμος» εγκαινιάζεται στο Αρχαιολογικό Μουσείο Πατρών την Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2018, ώρα 19:00 – 21:00 Διάρκεια έκθεσης: 14 Δεκεμβρίου 2018 – 10 Φεβρουαρίου 2019 Συμμετέχουν οι καλλιτέχνες: Ασσάνη Ιωάννα, Βαρβάκη Κάτια, Γαβαλάς Γιάννης, Δαββέτας Δημοσθένης, Δημητράκης Γιάννης, Καρακατσάνης Βασίλης, Κατσιπάνος Θεόφιλος,...

Ομάδα Εργασίας Φοιτητών

  • Σακχαρώδης Διαβήτης

    Σακχαρώδης Διαβήτης Σακχαρώδης Διαβήτης Συγγραφέας: Klaus Dugi Μετάφραση από: Γρηγοριάδη Σωκράτη (Grigoriadis Sokratis) – Βιολόγο, Μεταπτυχιακό Φοιτητή, Ιατρική Σχολή - ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Diabetes mellitus' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η συχνότητα εμφάνισης του διαβήτη αυξάνεται, τόσο στον ανεπτυγμένο όσο και στον αναπτυσσόμενο κόσμο. Ο Klaus Dugi, Καθηγητής Ιατρικής στο Πανεπιστήμιο της Χαϊδελβέργης της Γερμανίας, πραγματεύεται τα Read More
  • Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης

    Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Συγγραφέας: Anna Lorenc Μετάφραση από: Μαρίνα-Σαββίνα Τσατσαλίδη (Marina-Savvina Tsatsalidi) – Φοιτήτρια Φαρμακευτικής, ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Investigating the action of urease' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η Anna Lorenc του Volvox project εξηγεί τη σημασία του ενζύμου ουρεάση και παρουσιάζει ένα πρωτόκολλο για την αναπαράσταση της δράσης του στην τάξη. Read More
  • Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα

    Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Συγγραφέας: Jarek Bryk Μετάφραση από: Ντέα-Αλεξάνδρα Λάγκι (Ntea-Alexandra Lagki) - Φοιτήτρια Μοριακής Βιολογίας & Γενετικής, ΔΠΘ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Evolution in action: pathogens' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ) Προτάσεις κριτή (ηλικία/θέμα): κάτω από 11, 11-14, 14-16, 16-19 / Εξέλιξη, Γενετική, Πληθυσμιακή γενετική, Φύση της επιστήμης Οι παθογόνοι οργανισμοί, οι οποίοι απειλούν την Read More
  • 1
  • 2