Σαφάρι στη ζούγκλα των στοματικών σου μικροβίων

Αξιολόγηση

Αυτό το άρθρο είναι μία καλή αφετηρία για την παρουσίαση της βιολογίας ως επιστήμη και την σύνδεση της ανάμεσα σε όλες  τις φυσικές επιστήμες,  συμπεριλαμβανομένων των μαθηματικών. Η ουσία είναι πως η βιολογία αποτελεί το κέντρο ενός δικτύου στο οποίο όλες οι άλλες επιστήμες μπορούν να είναι συνδεμένες μεταξύ τους, αν απαιτείται. Tέτοιο δίκτυο είναι απαραίτητο για να εξηγηθούν ποικιλία φυσικών φαινομένων και το άρθρο αποδεικνύει ότι κάποιος πρέπει να χρησιμοποιήσει πολλές προσεγγίσεις από διαφορετικές επιστήμες για να καταλήξει σε ένα συμπέρασμα.

Καθηγητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν το άρθρο ως μια εισαγωγή στα πρώτα μαθήματα της Βιολογίας, τα οποία προσφέρονται για μαθητο-κεντρική διδασκαλία. Ο εκπαιδευτικός θα μπορούσε επίσης να καθοδηγήσει τους μαθητές να μελετήσουν μια επιστημονική εργασία ως μέρος μιας άσκησης κατανόησης, επιτρέποντάς τους να κατανοήσουν τα δεδομένα και να διατυπώσουν ερωτήσεις για να εξερευνήσουν τα ερευνητικά ζητήμα, διατυπώνοντας ερωτήσεις και απαντήσεις. Θέματα συζήτησης θα μπορούσαν να αναπτυχθούν από τους μαθητές, ενώ ο εκπαιδευτικός θα πρέπει παρεμβαίνει ελάχιστα, παρά μόνο για να θέτει άμεσα τα θέματα.

Friedlinde Krotscheck, Austria
Βιολογία, Υγεία, Υγιεινή, Επιστημονική μέθοδος
Ηλικίες: 11+

Θέσεις Εκπαίδευσης

Θέσεις Doc και Post-Doc - Biomic Team ΑΠΘ

26 Μαρτίου 2020
Θέσεις Doc και Post-Doc - Biomic Team ΑΠΘ

Η διεπιστημονική ομάδα Biomic_AUTh ζητεί ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ ΧΗΜΙΚΟΥΣ, ΧΗΜΙΚΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ, ΒΙΟΛΟΓΟΥΣ ή ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΥΣ (επιπέδου PhD ) α) Περιγραφή θέσεων: α1.Μετα-διδάκτορας με γνώση Αναλυτικής Χημείας με ειδίκευση στη χρωματογραφία (υγρή ή αέρια) κατά προτίμηση συζευγμένη με φασματομετρία μάζας. β) Αντικείμενο εργασίας: Ανάπτυξη και επικύρωση αναλυτικών μεθόδων UPLC-MS/MS, GC-MS/MS, HRMS-TOF-MS. Ανάλυση βιολογικών δειγμάτων...

Θέσεις Εργασίας

Θέση Βιολόγου – Αθήνα

27 Μαρτίου 2020
Θέση Βιολόγου – Αθήνα

ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΖΗΤΑ ΜΟΡΙΑΚΟ ΒΙΟΛΟΓΟ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΥΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ. ΕΠΙΘΥΜΗΤΗ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΕ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΡΙΑΚΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ. ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΣΤΟ Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. document.getElementById('cloakd3062e438a336d32bd934f655653aa52').innerHTML = ''; var prefix = 'ma' +...

Επιμορφώσεις

16ο Συνέδριο Συνδέσμου Βιολόγων ΟΕΛΜΕΚ

10 Μαρτίου 2020
16ο Συνέδριο Συνδέσμου Βιολόγων ΟΕΛΜΕΚ

Το 16ο Επιστημονικό-Επιμορφωτικό Συνέδριο του Συνδέσμου Βιολόγων ΟΕΛΜΕΚ, με θέμα: ¨ ΤΟ ΚΥΤΤΑΡΟ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ¨ που θα γίνει το Σάββατο 4 Απριλίου 2020 από τις 3.00μ.μ. - 7.30μ.μ. σε αίθουσα του κτηρίου Συμβουλίου- Συγκλήτου, του Πανεπιστημίου Κύπρου, στη Λευκωσία. Το πρόγραμμα ΕΔΩ

Ομάδα Εργασίας Φοιτητών

  • Σακχαρώδης Διαβήτης

    Σακχαρώδης Διαβήτης Σακχαρώδης Διαβήτης Συγγραφέας: Klaus Dugi Μετάφραση από: Γρηγοριάδη Σωκράτη (Grigoriadis Sokratis) – Βιολόγο, Μεταπτυχιακό Φοιτητή, Ιατρική Σχολή - ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Diabetes mellitus' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η συχνότητα εμφάνισης του διαβήτη αυξάνεται, τόσο στον ανεπτυγμένο όσο και στον αναπτυσσόμενο κόσμο. Ο Klaus Dugi, Καθηγητής Ιατρικής στο Πανεπιστήμιο της Χαϊδελβέργης της Γερμανίας, πραγματεύεται τα Read More
  • Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης

    Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Συγγραφέας: Anna Lorenc Μετάφραση από: Μαρίνα-Σαββίνα Τσατσαλίδη (Marina-Savvina Tsatsalidi) – Φοιτήτρια Φαρμακευτικής, ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Investigating the action of urease' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η Anna Lorenc του Volvox project εξηγεί τη σημασία του ενζύμου ουρεάση και παρουσιάζει ένα πρωτόκολλο για την αναπαράσταση της δράσης του στην τάξη. Read More
  • Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα

    Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Συγγραφέας: Jarek Bryk Μετάφραση από: Ντέα-Αλεξάνδρα Λάγκι (Ntea-Alexandra Lagki) - Φοιτήτρια Μοριακής Βιολογίας & Γενετικής, ΔΠΘ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Evolution in action: pathogens' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ) Προτάσεις κριτή (ηλικία/θέμα): κάτω από 11, 11-14, 14-16, 16-19 / Εξέλιξη, Γενετική, Πληθυσμιακή γενετική, Φύση της επιστήμης Οι παθογόνοι οργανισμοί, οι οποίοι απειλούν την Read More
  • 1
  • 2