Το μάθημα δίδεται στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού προγράμματος ERASMUS + BIOTALENT: Talent in Biodiversity (http://biotalent.myspecies.info/), όπου εταίροι ειναι τα Μουσεία Φυσικής Ιστορίας Βρυξελλών, Ουγγαρίας και Κρήτης του Παν/μιου Κρήτης,  το Πανεπιστήμιο Κρήτης (Παιδαγωγικό τμήμα και UCNET), το Κέντρο Κατάρτισης Ενηλίκων EduFor (www.edufor.pt) καθώς και η μεγαλύτερη κοινοπραξία των Μουσείων Φυσικής Ιστορίας, Βοτανικών κήπων κι άλλων φορέων Φυσικής Ιστορίας από ολόκληρη την Ευρώπη (Consortium of European Taxonomic Facilities-CETAF).

 

Το μάθημα απευθύνεται σε:

εκπαιδευτικούς που διδάσκουν βιολογία και άλλες φυσικές επιστήμες,

παιδαγωγούς σε μουσεία επιστημών ή φυσικής ιστορίας, βοτανικούς κήπους, επιστημονικά κέντρα, περιβαλλοντικούς οργανισμούς, ΜΚΟ, κ.α.,

βιολόγους, περιβαλλοντολόγους, και άλλες ειδικότητες που ασχολούνται με τη διατήρηση της βιοποικιλότητας

νέους άνεργους επιστήμονες που θέλουν να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους, και γενικά

όποιον ενδιαφέρεται για το θέμα της βιοποικιλότητας στο πλαίσιο της δια-βίου μάθησης.

Η γλώσσα του μαθήματος είναι η Αγγλική (ένα μέσο επίπεδο γνώσης της Αγγλικής είναι αρκετό).

 

Σε επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος θα δοθούν δύο πιστοποιητικά: το BIOTALENT ECVET* Certificate  και το Europass Diploma Supplement, τα οποία θα πιστοποιούν τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις ικανότητες που θα έχουν αποκτηθεί κατά την ολοκλήρωση του μαθήματος (* European Credit system for Vocational Education and Training). Σημειώνεται ότι το καθαρά διαδικτυακό κομμάτι αντιστοιχεί σε 4 μονάδες ECVET, ενώ το κομμάτι της δια ζώσης παρακολούθησης αντιστοιχεί σε επιπλέον 4 μονάδες ECVET.

 

Η καταληκτική ημερομηνία για εγγραφή στο μάθημα είναι η 21 Δεκεμβρίου 2018 (χρόνος Βρυξελλών).

 

Η εγγραφή στο μάθημα γίνεται στην ιστοσελίδα http://biotalent.ucdc.uoc.gr/login/index.php, ακολουθώντας τις οδηγίες. Προσοχή, αφού γίνει η εγγραφή πρέπει να γίνει και enrollment στο μάθημα.

Brochure BIOTALENT.

Θέσεις Εκπαίδευσης

Θέσεις Doc και Post-Doc - Biomic Team ΑΠΘ

26 Μαρτίου 2020
Θέσεις Doc και Post-Doc - Biomic Team ΑΠΘ

Η διεπιστημονική ομάδα Biomic_AUTh ζητεί ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ ΧΗΜΙΚΟΥΣ, ΧΗΜΙΚΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ, ΒΙΟΛΟΓΟΥΣ ή ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΥΣ (επιπέδου PhD ) α) Περιγραφή θέσεων: α1.Μετα-διδάκτορας με γνώση Αναλυτικής Χημείας με ειδίκευση στη χρωματογραφία (υγρή ή αέρια) κατά προτίμηση συζευγμένη με φασματομετρία μάζας. β) Αντικείμενο εργασίας: Ανάπτυξη και επικύρωση αναλυτικών μεθόδων UPLC-MS/MS, GC-MS/MS, HRMS-TOF-MS. Ανάλυση βιολογικών δειγμάτων...

Θέσεις Εργασίας

Θέση Βιολόγου – Αθήνα

27 Μαρτίου 2020
Θέση Βιολόγου – Αθήνα

ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΖΗΤΑ ΜΟΡΙΑΚΟ ΒΙΟΛΟΓΟ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΥΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ. ΕΠΙΘΥΜΗΤΗ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΕ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΡΙΑΚΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ. ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΣΤΟ Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. document.getElementById('cloak55ec4adf1e1fb4ad250341a188b77355').innerHTML = ''; var prefix = 'ma' +...

Επιμορφώσεις

16ο Συνέδριο Συνδέσμου Βιολόγων ΟΕΛΜΕΚ

10 Μαρτίου 2020
16ο Συνέδριο Συνδέσμου Βιολόγων ΟΕΛΜΕΚ

Το 16ο Επιστημονικό-Επιμορφωτικό Συνέδριο του Συνδέσμου Βιολόγων ΟΕΛΜΕΚ, με θέμα: ¨ ΤΟ ΚΥΤΤΑΡΟ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ¨ που θα γίνει το Σάββατο 4 Απριλίου 2020 από τις 3.00μ.μ. - 7.30μ.μ. σε αίθουσα του κτηρίου Συμβουλίου- Συγκλήτου, του Πανεπιστημίου Κύπρου, στη Λευκωσία. Το πρόγραμμα ΕΔΩ

Ομάδα Εργασίας Φοιτητών

  • Σακχαρώδης Διαβήτης

    Σακχαρώδης Διαβήτης Σακχαρώδης Διαβήτης Συγγραφέας: Klaus Dugi Μετάφραση από: Γρηγοριάδη Σωκράτη (Grigoriadis Sokratis) – Βιολόγο, Μεταπτυχιακό Φοιτητή, Ιατρική Σχολή - ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Diabetes mellitus' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η συχνότητα εμφάνισης του διαβήτη αυξάνεται, τόσο στον ανεπτυγμένο όσο και στον αναπτυσσόμενο κόσμο. Ο Klaus Dugi, Καθηγητής Ιατρικής στο Πανεπιστήμιο της Χαϊδελβέργης της Γερμανίας, πραγματεύεται τα Read More
  • Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης

    Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Συγγραφέας: Anna Lorenc Μετάφραση από: Μαρίνα-Σαββίνα Τσατσαλίδη (Marina-Savvina Tsatsalidi) – Φοιτήτρια Φαρμακευτικής, ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Investigating the action of urease' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η Anna Lorenc του Volvox project εξηγεί τη σημασία του ενζύμου ουρεάση και παρουσιάζει ένα πρωτόκολλο για την αναπαράσταση της δράσης του στην τάξη. Read More
  • Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα

    Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Συγγραφέας: Jarek Bryk Μετάφραση από: Ντέα-Αλεξάνδρα Λάγκι (Ntea-Alexandra Lagki) - Φοιτήτρια Μοριακής Βιολογίας & Γενετικής, ΔΠΘ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Evolution in action: pathogens' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ) Προτάσεις κριτή (ηλικία/θέμα): κάτω από 11, 11-14, 14-16, 16-19 / Εξέλιξη, Γενετική, Πληθυσμιακή γενετική, Φύση της επιστήμης Οι παθογόνοι οργανισμοί, οι οποίοι απειλούν την Read More
  • 1
  • 2