Tην Τρίτη 16/11/2010 πραγματοποιήθηκε προγραμματισμένη συνάντηση αντιπροσωπείας της ΠΕΒ με στελέχη του Υπουργείου που είχε ως αντικείμενο την έκθεση των απόψεων τη ένωσής μας για τα σχέδια ωρολογίου προγράμματος του Νέου Λυκείου, που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας.

Στη συνάντηση οι μετέχοντες (Παπαματθαιάκης Σήφης, Αρσενάκης Μηνάς, Σανούδου Δέσποινα, Παπαδάκης Μάνος, Καψάλης Θάνος και ο βουλευτής Βαρβαρίγος Δημήτρης):

  • Εξέθεσαν σε συνεργάτες της υφυπουργού κας Χριστοφιλοπούλου, τις ενστάσεις τους για τη δυσμενή θέση της Βιολογίας στο κυοφορούμενο σχέδιο ωρολογίου προγράμματος,
  • κατέθεσαν το κείμενο για την προάσπιση της διδασκαλίας της βιολογίας, με τις υπογραφές που το συνοδεύουν καθώς και τεκμήρια για τις ώρες διδασκαλίας του μαθήματος της βιολογίας στα ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά συστήματα και τη σημασία που του αποδίδει ο διεθνής διαγωνισμός PISA συμπεριλαμβάνοντας στα κριτήρια αξιολόγησης βιολογικά αντικείμενα σε ποσοστό που ξεπερνά το 60%
  • και υπέβαλαν τη διαμαρτυρία τους για την καθυστέρηση της προώθησης του προεδρικού διατάγματος που καθορίζει τα επαγγελματικά δικαιώματα των Βιολόγων.

Οι συνεργάτες της υφυπουργού άκουσαν με κατανόηση τα επιχειρήματα που ανέπτυξε η αντιπροσωπεία της ΠΕΒ και δεσμεύθηκαν να τα μεταφέρουν στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου.

Επίσης οι εκπρόσωποί μας είχαν την ευκαιρία (μετά από επιτυχή παρέμβαση του κου Βαρβαρίγου) να συναντηθούν με τον γενικό γραμματέα του Υπουργείου κο Κουλαιδή Βασίλη, καθ΄ ύλη αρμόδιο για την κατάρτιση του σχεδίου για το Νέο Λύκειο.

Σε αυτή τη δεύτερη και σημαντικότερη, λόγω της αρμοδιότητας του γενικού γραμματέα για τα θέματα που αφορούν στο Νέο Λύκειο, ο γενικός γραμματέας δεσμεύθηκε για:

  1. Την ισότιμη αντιμετώπιση του μαθήματος της Βιολογίας στο Νέο Λύκειο, έναντι των άλλων μαθημάτων Φ.Ε. και επίσης για
  2. Την πρόσκληση βιολόγων επιστημόνων στη διαβούλευση που θα προηγηθεί της τελικής έκδοσης του προγράμματος του Νέου Λυκείου.

Ευελπιστούμε ότι η πολιτική ηγεσία θα δείξει την κατανόηση που υποσχέθηκε στα ζητήματα που θέσαμε και δεν θα αποστεί των δεσμεύσεων που ανέλαβε.

Θέσεις Εκπαίδευσης

Θέσεις απασχόλησης στην Επιγενετική των Λεμφοκυττάρων στο Belfast

04 Δεκεμβρίου 2018
Θέσεις απασχόλησης στην Επιγενετική των Λεμφοκυττάρων στο Belfast

Το εργαστήριο της Δρ. Ε. Κωσταρέλη ξεκινά δυναμικά την λειτουργία του, με ερευνητικό αντικείμενο την Επιγενετική των Λεμφοκυττάρων στην Λευχαιμία. Προσφέρεται πλήθος θέσεων για Μεταπτυχιακές σπουδές και για την εκπόνηση Διδακτορικής Διατριβής στο Queen's University Belfast. Περισσότερες πληροφορίες.

Θέσεις Εργασίας

Θέση Μεταδιδακτορικού Ερευνητή στο Ινστιτούτο Παστέρ

06 Δεκεμβρίου 2018
Θέση Μεταδιδακτορικού Ερευνητή στο Ινστιτούτο Παστέρ

Πλήρωση μίας (1) θέσης έκτακτου προσωπικού στο πλαίσιο της Πράξης με τίτλο «Microglia-driven pathology and altered surveillance in demyelination» με κωδικό 1156. Περισσότερες πληροφορίες.

Επιμορφώσεις

Έκθεση ''Πλαγκτόν ένας θαυμαστός κόσμος'' στην Πάτρα

29 Νοεμβρίου 2018
Έκθεση ''Πλαγκτόν ένας θαυμαστός κόσμος'' στην Πάτρα

Η ομαδική έκθεση με τίτλο «Πλαγκτόν: ένας θαυμαστός υδάτινος κόσμος» εγκαινιάζεται στο Αρχαιολογικό Μουσείο Πατρών την Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2018, ώρα 19:00 – 21:00 Διάρκεια έκθεσης: 14 Δεκεμβρίου 2018 – 10 Φεβρουαρίου 2019 Συμμετέχουν οι καλλιτέχνες: Ασσάνη Ιωάννα, Βαρβάκη Κάτια, Γαβαλάς Γιάννης, Δαββέτας Δημοσθένης, Δημητράκης Γιάννης, Καρακατσάνης Βασίλης, Κατσιπάνος Θεόφιλος,...

Ομάδα Εργασίας Φοιτητών

  • Σακχαρώδης Διαβήτης

    Σακχαρώδης Διαβήτης Σακχαρώδης Διαβήτης Συγγραφέας: Klaus Dugi Μετάφραση από: Γρηγοριάδη Σωκράτη (Grigoriadis Sokratis) – Βιολόγο, Μεταπτυχιακό Φοιτητή, Ιατρική Σχολή - ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Diabetes mellitus' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η συχνότητα εμφάνισης του διαβήτη αυξάνεται, τόσο στον ανεπτυγμένο όσο και στον αναπτυσσόμενο κόσμο. Ο Klaus Dugi, Καθηγητής Ιατρικής στο Πανεπιστήμιο της Χαϊδελβέργης της Γερμανίας, πραγματεύεται τα Read More
  • Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης

    Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Συγγραφέας: Anna Lorenc Μετάφραση από: Μαρίνα-Σαββίνα Τσατσαλίδη (Marina-Savvina Tsatsalidi) – Φοιτήτρια Φαρμακευτικής, ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Investigating the action of urease' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η Anna Lorenc του Volvox project εξηγεί τη σημασία του ενζύμου ουρεάση και παρουσιάζει ένα πρωτόκολλο για την αναπαράσταση της δράσης του στην τάξη. Read More
  • Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα

    Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Συγγραφέας: Jarek Bryk Μετάφραση από: Ντέα-Αλεξάνδρα Λάγκι (Ntea-Alexandra Lagki) - Φοιτήτρια Μοριακής Βιολογίας & Γενετικής, ΔΠΘ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Evolution in action: pathogens' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ) Προτάσεις κριτή (ηλικία/θέμα): κάτω από 11, 11-14, 14-16, 16-19 / Εξέλιξη, Γενετική, Πληθυσμιακή γενετική, Φύση της επιστήμης Οι παθογόνοι οργανισμοί, οι οποίοι απειλούν την Read More
  • 1
  • 2