Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Αττικής και η Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης, στο πλαίσιο του Εθνικού Δικτύου "Φύση Χωρίς Σκουπίδια” που συντονίζουν, προσκαλούν τους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης να συμμετάσχουν στη «Φωλιά Ιδεών» που δημιουργούν.

Η «Φωλιά Ιδεών» είναι μια φωλιά κατάθεσης, ένα σπίτι φιλοξενίας, αλλά και επώασης, ανάπτυξης ιδεών και υλοποίησης δράσεων, ένα δίκτυο συνεργασίας μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητικών ομάδων.

Σκοπός της συγκεκριμένης δράσης είναι η διέγερση ενδιαφέροντος εκπαιδευτικών και μαθητών για νέες προτάσεις, ιδέες, καινοτόμες δράσεις από και προς εκπαιδευτικούς και μαθητές και η υποστήριξη των εκπαιδευτικών και των σχολικών ομάδων που δραστηριοποιούνται ή επιθυμούν να δραστηριοποιηθούν στους τομείς της Προστασίας του Περιβάλλοντος, της Βιώσιμης Διαχείρισης των Φυσικών Πόρων, των Ανθρώπινων Αξιών και της Αξιοπρεπούς Διαβίωσης σε ένα υγιές περιβάλλον.

Μέσα από αυτή τη δράση επιδιώκεται η συνεργασία σχολικών ομάδων με τις Τοπικές Αρχές και την τοπική κοινωνία για την υποστήριξη των Σχεδίων Δράσης, καθώς και οι διασχολικές συνεργασίες. Εκπαιδευτικοί και μαθητές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που επιθυμούν να αναπτύξουν τις ιδέες τους, να αλληλεπιδράσουν, να συνεργαστούν με άλλες σχολικές ομάδες και να πάρουν πρωτοβουλίες σε σχέση με τις ανθρώπινες αξίες και το περιβάλλον αποτελούν την ομάδα στόχο της συγκεκριμένης δράσης.

Ειδικότερα η «Ιδέα», ο Σκοπός και οι Στόχοι της μαζί με το «Σχέδιο Δράσης», θα υποβάλλονται στην Συντονιστική Επιτροπή του Δικτύου «Φύση χωρίς σκουπίδια», θα αξιολογούνται από την Παιδαγωγική Ομάδα του Δικτύου και θα καταθέτονται στη «Φωλιά Ιδεών», που θα λειτουργεί στον διαδικτυακό ιστότοπο της Ελληνικής Εταιρίας Προστασίας της Φύσης. Ο καταθέτης θα διατηρεί την πατρότητα της ιδέας και, ταυτόχρονα, με βάση τις δεσμεύσεις της «Φωλιάς Ιδεών» που θα έχει αποδεχθεί, θα επιτρέπει την προώθηση της ιδέας, τη διάχυσή της ως καλή πρακτική και θα επιδιώκει τη συνεργασία με άλλες σχολικές ομάδες.

Δείτε αναλυτικότερες πληροφορίες καθώς και τη διαδικασία συμμετοχής.

Θέσεις Εκπαίδευσης

Θέση Υποψήφιου Διδάκτορα στη Βιοπληροφορική

31 Οκτωβρίου 2018
Θέση Υποψήφιου Διδάκτορα στη Βιοπληροφορική

Το Εργαστήριο Μοριακής Διαγνωστικής του ΕΚΕΦΕ "Δημόκριτος" αναζητεί φοιτητή-τρια ή απόφοιτο-η Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Βιοπληροφορική, που ενδιαφέρεται για την εκπόνηση διδακτορικής διατριβής στο τομέα της Βιοπληροφορικής ανάλυσης δεδομένων μαζικής παράλληλης αλληλούχησης. Το αντικείμενο της ενασχόλησης αφορά τη Βιοπληροφορική ανάλυση δεδομένων ανάγνωσης του γενετικού υλικού της γαμετικής σειράς ή/και του...

Θέσεις Εργασίας

Θέση εργασίας σε μονάδα IVF

13 Νοεμβρίου 2018
Θέση εργασίας σε μονάδα IVF

Η Μονάδα Ιατρικώς Υποβοηθούμενης Αναπαραγωγής «ΒΙΟΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ» προτίθεται να προσλάβει άμεσα JUNIOR Κλινικό Εμβρυολόγο, με master στην Ανθρώπινη Αναπαραγωγή και τουλάχιστον 1 χρόνo προϋπηρεσίας σε εμβρυολογικό εργαστήριο μονάδας εξωσωματικής γονιμοποίησης. Οι ενδιαφερόμενοι που έχουν την αντίστοιχη εμπειρία μπορούν να στείλουν το πλήρες βιογραφικό τους στην κάτωθι ηλεκτρονική διεύθυνση: Αυτή η διεύθυνση...

Επιμορφώσεις

Ομιλίες Ανοικτού Πανεπιστημίου του Δήμου Καλαμαριάς

13 Νοεμβρίου 2018
Ομιλίες Ανοικτού Πανεπιστημίου του Δήμου Καλαμαριάς

Πρόγραμμα διαλέξεων του Ανοικτού Πανεπιστημίου του Δήμου Καλαμαριάς, από 16 Οκτωβρίου έως 4 Δεκεμβρίου 2018, κάθε Τρίτη και ώρα 19.00.

Ομάδα Εργασίας Φοιτητών

  • Σακχαρώδης Διαβήτης

    Σακχαρώδης Διαβήτης Σακχαρώδης Διαβήτης Συγγραφέας: Klaus Dugi Μετάφραση από: Γρηγοριάδη Σωκράτη (Grigoriadis Sokratis) – Βιολόγο, Μεταπτυχιακό Φοιτητή, Ιατρική Σχολή - ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Diabetes mellitus' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η συχνότητα εμφάνισης του διαβήτη αυξάνεται, τόσο στον ανεπτυγμένο όσο και στον αναπτυσσόμενο κόσμο. Ο Klaus Dugi, Καθηγητής Ιατρικής στο Πανεπιστήμιο της Χαϊδελβέργης της Γερμανίας, πραγματεύεται τα Read More
  • Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης

    Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Συγγραφέας: Anna Lorenc Μετάφραση από: Μαρίνα-Σαββίνα Τσατσαλίδη (Marina-Savvina Tsatsalidi) – Φοιτήτρια Φαρμακευτικής, ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Investigating the action of urease' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η Anna Lorenc του Volvox project εξηγεί τη σημασία του ενζύμου ουρεάση και παρουσιάζει ένα πρωτόκολλο για την αναπαράσταση της δράσης του στην τάξη. Read More
  • Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα

    Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Συγγραφέας: Jarek Bryk Μετάφραση από: Ντέα-Αλεξάνδρα Λάγκι (Ntea-Alexandra Lagki) - Φοιτήτρια Μοριακής Βιολογίας & Γενετικής, ΔΠΘ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Evolution in action: pathogens' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ) Προτάσεις κριτή (ηλικία/θέμα): κάτω από 11, 11-14, 14-16, 16-19 / Εξέλιξη, Γενετική, Πληθυσμιακή γενετική, Φύση της επιστήμης Οι παθογόνοι οργανισμοί, οι οποίοι απειλούν την Read More
  • 1
  • 2