Αγαπητοί/ες συνάδελφοι,

Σας κοινοποιούμε ενημερωτικό σημείωμα
 

Το Υπουργείο Παιδείας καθόρισε την εξεταστέα ύλη για την Βιολογία της Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Υγείας του σχολικού έτους 2019-2020 με το ΦΕΚ: 3226/22.08.2019/τεύχος Β΄. Στην ύλη περιλαμβάνεται το μεγαλύτερος μέρος των παλιότερων βιβλίων της Βιολογίας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών Γ΄Λυκείου και της Βιολογίας Γενικής Παιδείας Γ΄Λυκείου άρα είναι προφανές ότι οι μαθητές της Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Υγείας του σχολικού έτους 2019-2020 θα παραλάβουν και τα δύο αντίστοιχα βιβλία που διδάσκονταν μέχρι πρόσφατα στη Γ΄Λυκείου.
Το Υπουργείο Παιδείας με το ΦΕΚ: 2018/03.06.2019/τεύχος Β΄ καθόρισε το Πρόγραμμα Σπουδών της Βιολογίας Β΄Λυκείου για το σχολικό έτος 2019-2020. Το νέο πρόγραμμα σπουδών περιλαμβάνει ενότητες και από το βιβλίο Βιολογίας της Β΄Λυκείου και από το βιβλίο που διδασκόταν στη Βιολογία Γενικής Παιδείας Γ΄Λυκείου, άρα είναι προφανές ότι οι μαθητές της Β΄Λυκείου του σχολικού έτους 2019-2020 θα παραλάβουν εκτός από το γνωστό ως σήμερα βιβλίο Βιολογίας της Β΄Λυκείου και το βιβλίο που διδάσκονταν μέχρι πρόσφατα στη Βιολογία Γ΄Λυκείου Γενικής Παιδείας. Οι ακριβείς οδηγίες διδασκαλίας της Βιολογίας Β΄Λυκείου αναμένονται, είναι ωστόσο πρόδηλο ότι  η εξεταστέα ύλη για την Βιολογία της Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Υγείας του σχολικού έτους 2020-2021 θα είναι διαφορετική από την ισχύουσα, οπότε οι μαθητές της Β΄Λυκείου του σχολικού έτους 2019-2020 που θα ακολουθήσουν αυτή την ομάδα προσανατολισμού συστήνεται να κρατήσουν και τα δύο βιβλία Βιολογίας που θα λάβουν σε λίγες μέρες και για την επόμενη χρονιά.   
 

 
Η Επιτροπή Παιδείας
Της Π.Ε.Β.

Θέσεις Εκπαίδευσης

Θέσεις Doc και Post-Doc - Biomic Team ΑΠΘ

26 Μαρτίου 2020
Θέσεις Doc και Post-Doc - Biomic Team ΑΠΘ

Η διεπιστημονική ομάδα Biomic_AUTh ζητεί ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ ΧΗΜΙΚΟΥΣ, ΧΗΜΙΚΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ, ΒΙΟΛΟΓΟΥΣ ή ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΥΣ (επιπέδου PhD ) α) Περιγραφή θέσεων: α1.Μετα-διδάκτορας με γνώση Αναλυτικής Χημείας με ειδίκευση στη χρωματογραφία (υγρή ή αέρια) κατά προτίμηση συζευγμένη με φασματομετρία μάζας. β) Αντικείμενο εργασίας: Ανάπτυξη και επικύρωση αναλυτικών μεθόδων UPLC-MS/MS, GC-MS/MS, HRMS-TOF-MS. Ανάλυση βιολογικών δειγμάτων...

Θέσεις Εργασίας

Θέση Βιολόγου – Αθήνα

27 Μαρτίου 2020
Θέση Βιολόγου – Αθήνα

ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΖΗΤΑ ΜΟΡΙΑΚΟ ΒΙΟΛΟΓΟ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΥΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ. ΕΠΙΘΥΜΗΤΗ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΕ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΡΙΑΚΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ. ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΣΤΟ Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. document.getElementById('cloak8372f24fc45b930ec68d5772fef58082').innerHTML = ''; var prefix = 'ma' +...

Επιμορφώσεις

16ο Συνέδριο Συνδέσμου Βιολόγων ΟΕΛΜΕΚ

10 Μαρτίου 2020
16ο Συνέδριο Συνδέσμου Βιολόγων ΟΕΛΜΕΚ

Το 16ο Επιστημονικό-Επιμορφωτικό Συνέδριο του Συνδέσμου Βιολόγων ΟΕΛΜΕΚ, με θέμα: ¨ ΤΟ ΚΥΤΤΑΡΟ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ¨ που θα γίνει το Σάββατο 4 Απριλίου 2020 από τις 3.00μ.μ. - 7.30μ.μ. σε αίθουσα του κτηρίου Συμβουλίου- Συγκλήτου, του Πανεπιστημίου Κύπρου, στη Λευκωσία. Το πρόγραμμα ΕΔΩ

Ομάδα Εργασίας Φοιτητών

  • Σακχαρώδης Διαβήτης

    Σακχαρώδης Διαβήτης Σακχαρώδης Διαβήτης Συγγραφέας: Klaus Dugi Μετάφραση από: Γρηγοριάδη Σωκράτη (Grigoriadis Sokratis) – Βιολόγο, Μεταπτυχιακό Φοιτητή, Ιατρική Σχολή - ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Diabetes mellitus' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η συχνότητα εμφάνισης του διαβήτη αυξάνεται, τόσο στον ανεπτυγμένο όσο και στον αναπτυσσόμενο κόσμο. Ο Klaus Dugi, Καθηγητής Ιατρικής στο Πανεπιστήμιο της Χαϊδελβέργης της Γερμανίας, πραγματεύεται τα Read More
  • Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης

    Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Συγγραφέας: Anna Lorenc Μετάφραση από: Μαρίνα-Σαββίνα Τσατσαλίδη (Marina-Savvina Tsatsalidi) – Φοιτήτρια Φαρμακευτικής, ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Investigating the action of urease' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η Anna Lorenc του Volvox project εξηγεί τη σημασία του ενζύμου ουρεάση και παρουσιάζει ένα πρωτόκολλο για την αναπαράσταση της δράσης του στην τάξη. Read More
  • Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα

    Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Συγγραφέας: Jarek Bryk Μετάφραση από: Ντέα-Αλεξάνδρα Λάγκι (Ntea-Alexandra Lagki) - Φοιτήτρια Μοριακής Βιολογίας & Γενετικής, ΔΠΘ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Evolution in action: pathogens' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ) Προτάσεις κριτή (ηλικία/θέμα): κάτω από 11, 11-14, 14-16, 16-19 / Εξέλιξη, Γενετική, Πληθυσμιακή γενετική, Φύση της επιστήμης Οι παθογόνοι οργανισμοί, οι οποίοι απειλούν την Read More
  • 1
  • 2