Η Ελληνική Επιτροπή Ατομικής Ενέργειας (ΕΕΑΕ) διενεργεί έρευνα μεταξύ

καθηγητών Μέσης Εκπαίδευσης διαφόρων ειδικοτήτων (φυσικών, χημικών,

βιολόγων κ.ά) σχετικά με την κάλυψη θεμάτων ακτινοβολιών και

ακτινοπροστασίας στα σχολικά εγχειρίδια Γυμνασίου και Λυκείου. Η εταιρία

μας, Palmos Analysis, ως τεχνικός σύμβουλος της ΕΕΑΕ, έχει αναλάβει τη

διαδικασία διεξαγωγής της έρευνας πεδίου, η οποία περιλαμβάνει την

συμπλήρωση ενός ηλεκτρονικού on-line ερωτηματολογίου από καθηγητές Μέσης

Εκπαίδευσης που διδάσκουν σε Γυμνάσια και Λύκεια, δημόσια και ιδιωτικά,

καθώς και σε Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης σε όλη την χώρα.

 

Η έρευνα ΕΔΩ 

Αγαπητοί/ες συνάδελφοι,

Σας κοινοποιούμε ενημερωτικό σημείωμα
 

Το Υπουργείο Παιδείας καθόρισε την εξεταστέα ύλη για την Βιολογία της Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Υγείας του σχολικού έτους 2019-2020 με το ΦΕΚ: 3226/22.08.2019/τεύχος Β΄. Στην ύλη περιλαμβάνεται το μεγαλύτερος μέρος των παλιότερων βιβλίων της Βιολογίας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών Γ΄Λυκείου και της Βιολογίας Γενικής Παιδείας Γ΄Λυκείου άρα είναι προφανές ότι οι μαθητές της Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Υγείας του σχολικού έτους 2019-2020 θα παραλάβουν και τα δύο αντίστοιχα βιβλία που διδάσκονταν μέχρι πρόσφατα στη Γ΄Λυκείου.
Το Υπουργείο Παιδείας με το ΦΕΚ: 2018/03.06.2019/τεύχος Β΄ καθόρισε το Πρόγραμμα Σπουδών της Βιολογίας Β΄Λυκείου για το σχολικό έτος 2019-2020. Το νέο πρόγραμμα σπουδών περιλαμβάνει ενότητες και από το βιβλίο Βιολογίας της Β΄Λυκείου και από το βιβλίο που διδασκόταν στη Βιολογία Γενικής Παιδείας Γ΄Λυκείου, άρα είναι προφανές ότι οι μαθητές της Β΄Λυκείου του σχολικού έτους 2019-2020 θα παραλάβουν εκτός από το γνωστό ως σήμερα βιβλίο Βιολογίας της Β΄Λυκείου και το βιβλίο που διδάσκονταν μέχρι πρόσφατα στη Βιολογία Γ΄Λυκείου Γενικής Παιδείας. Οι ακριβείς οδηγίες διδασκαλίας της Βιολογίας Β΄Λυκείου αναμένονται, είναι ωστόσο πρόδηλο ότι  η εξεταστέα ύλη για την Βιολογία της Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Υγείας του σχολικού έτους 2020-2021 θα είναι διαφορετική από την ισχύουσα, οπότε οι μαθητές της Β΄Λυκείου του σχολικού έτους 2019-2020 που θα ακολουθήσουν αυτή την ομάδα προσανατολισμού συστήνεται να κρατήσουν και τα δύο βιβλία Βιολογίας που θα λάβουν σε λίγες μέρες και για την επόμενη χρονιά.   
 

 
Η Επιτροπή Παιδείας
Της Π.Ε.Β.

Δύο μαθήτριες του 4ου ΓΕΛ Καρδίτσας, συγκεκριμένα, η Γλυκερία Μπούκη της Β΄Λυκείου και η Τριανταφυλλιά Βαϊοπούλου της Γ΄Λυκείου, οι οποίες ήταν ανάμεσα στους έξι νικητές του φετινού ευρωπαϊκού διαγωνισμού του εκπαιδευτικού προγράμματος EDU ARCTIC 2018, είχαν ως έπαθλο μια ερευνητική αποστολή στην αρκτική Νορβηγία, με συνοδό τους, τον επιβλέποντα των εργασιών τους, καθηγητή βιολόγο του 4ου ΓΕΛ κ. Στέλιο Αναστασόπουλο.

Για περισσότερες πληροφορίες το Δελτίο Τύπου.

Ένα πρόγραμμα Σεξουαλικής Αγωγής για τη Γ’ Γυμνασίου υλοποιείται στο Πειραματικό Γυμνάσιο Ρεθύμνου.

 

Αποτελεί ένα πιλοτικό πρόγραμμα σεξουαλικής αγωγής το οποίο πραγματοποιείται από τον Φεβρουάριο του 2017 στην Γ’ τάξη του Πειραματικού Γυμνασίου Ρεθύμνου. Φέτος είναι η τρίτη χρονιά υλοποίησης του προγράμματος που γίνεται στα πλαίσια του μαθήματος της Βιολογίας. Για το σκοπό αυτό, έχει διατεθεί από το σχολείο, μία επιπλέον διδακτική ώρα διδασκαλίας την εβδομάδα. 

Υπεύθυνοι για το πρόγραμμα είναι ο συνάδελφος Βιολόγος Μανώλης Αναγνωστάκης και η κα. Γερούκη Μαργαρίτα, π. Σχολική Σύμβουλος.

Περισσότερες πληροφορίες για το υλικό του προγράμματος καθώς και παραδείγματα από τις δουλειές των μαθητών και μαθητριών του Πειραματικού Γυμνασίου μπορείτε να βρείτε στο διαδικτυακό τόπο.

Διαμαρτυρία της Πανελλήνιας Ένωσης Βιοεπιστημόνων, που αφορά την εγκύκλιο 111364/Ε2/3-7-2018 του ΥΠΠΕΘ με θέμα την ρύθμιση της υπεραριθμίας στον κλάδο ΠΕ04. Έγγραφο διαμαρτυρίας.

Θέσεις Εκπαίδευσης

ΠΜΣ “Ολοκληρωμένη διαχείριση παραγωγικών ζώων και άγριας πανίδας”-Παν....

27 Οκτωβρίου 2020
ΠΜΣ “Ολοκληρωμένη διαχείριση παραγωγικών ζώων και άγριας πανίδας”-Παν. Δυτικής Μακεδονίας

To Τμήμα Γεωπονίας, της Σχολής Γεωπονικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας διοργανώνουν για 1η χρονιά, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.4485/2017, το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ), με τίτλο: «Ολοκληρωμένη διαχείριση παραγωγικών ζώων και άγριας πανίδας» Στο ΠΜΣ «Ολοκληρωμένη διαχείριση παραγωγικών ζώων και άγριας πανίδας» γίνονται δεκτοί μετά από επιλογή, πτυχιούχοι,...

Θέσεις Εργασίας

Θέση Βιοεπιστήμονα - Τμήμα Μοριακής Βιολογίας & Γενετικής ΔΠΘ

29 Οκτωβρίου 2020
Θέση Βιοεπιστήμονα - Τμήμα Μοριακής Βιολογίας & Γενετικής ΔΠΘ

Στο πλαίσιο του έργου με τίτλο «INFRAFRONTIER-GR/PHENOTYPOS Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΡΙΑΚΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΦΑΙΝΟΤΥΠΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΧΡΟΝΙΕΣ ΕΚΦΥΛΙΣΤΙΚΕΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ» προτίθεται να αναθέσει, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 64 του Ν. 4485/2017, σε έως ένα (1) άτομο με σύμβαση μίσθωσης έργου...

Επιμορφώσεις

Webinar - An introduction to the field of biomedical visualization and...

16 Οκτωβρίου 2020
Webinar - An introduction to the field of biomedical visualization and medical illustration

Does your dream job involve combining science and art? Never heard of biomedical visualization or medical illustration, but curious about the field and University of Illinois at Chicago's Biomedical Visualization program? Learn more about the field through this event! Registration HERE 

Ομάδα Εργασίας Φοιτητών

  • Σακχαρώδης Διαβήτης

    Σακχαρώδης Διαβήτης Σακχαρώδης Διαβήτης Συγγραφέας: Klaus Dugi Μετάφραση από: Γρηγοριάδη Σωκράτη (Grigoriadis Sokratis) – Βιολόγο, Μεταπτυχιακό Φοιτητή, Ιατρική Σχολή - ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Diabetes mellitus' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η συχνότητα εμφάνισης του διαβήτη αυξάνεται, τόσο στον ανεπτυγμένο όσο και στον αναπτυσσόμενο κόσμο. Ο Klaus Dugi, Καθηγητής Ιατρικής στο Πανεπιστήμιο της Χαϊδελβέργης της Γερμανίας, πραγματεύεται τα Read More
  • Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης

    Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Συγγραφέας: Anna Lorenc Μετάφραση από: Μαρίνα-Σαββίνα Τσατσαλίδη (Marina-Savvina Tsatsalidi) – Φοιτήτρια Φαρμακευτικής, ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Investigating the action of urease' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η Anna Lorenc του Volvox project εξηγεί τη σημασία του ενζύμου ουρεάση και παρουσιάζει ένα πρωτόκολλο για την αναπαράσταση της δράσης του στην τάξη. Read More
  • Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα

    Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Συγγραφέας: Jarek Bryk Μετάφραση από: Ντέα-Αλεξάνδρα Λάγκι (Ntea-Alexandra Lagki) - Φοιτήτρια Μοριακής Βιολογίας & Γενετικής, ΔΠΘ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Evolution in action: pathogens' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ) Προτάσεις κριτή (ηλικία/θέμα): κάτω από 11, 11-14, 14-16, 16-19 / Εξέλιξη, Γενετική, Πληθυσμιακή γενετική, Φύση της επιστήμης Οι παθογόνοι οργανισμοί, οι οποίοι απειλούν την Read More
  • 1
  • 2