Η Επιτροπή Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και Έρευνας της Πανελλήνιας Ένωσης Βιοεπιστημόνων σημειώνει την εξαιρετική σημασία της έκκλησης που πρόσφατα (επιστολή 1ης Σεπτεμβρίου 2020 προς διαχειριστική αρχή ΕΣΠΑ) εκφράσθηκε από μεγάλο αριθμό ερευνητικών ομάδων της χώρας μας οι οποίες έχουν μέλη τα οποία χρηματοδοτούνται, ή έχουν χρηματοδοτηθεί στο παρελθόν, από τα προγράμματα «Υποστήριξη ερευνητών με έμφαση στους νέους ερευνητές» στα πλαίσια του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση».

Το πλήρες Δελτίο Τύπου θα το βρείτε ΕΔΩ

Αγαπητοί/ες συνάδελφοι,

Το. Δ.Σ. και η Επιτροπή Παιδείας της Π.Ε.Β. απέστειλε επιστολή στην Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων κα. Νίκη Κεραμέως σχετικά με τους επικείμενους διορισμούς Βιολόγων εκπαιδευτικών στη Γενική Αγωγή. 

Η πλήρης επιστολή ΕΔΩ. 

Οι εκπρόσωποι των Επιστημονικών Ενώσεων Φυσικών Επιστημών (Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων, Ελληνική Γεωλογική Εταιρεία, Ελληνική Εταιρεία Φυσικής για την Επιστήμη και την Εκπαίδευση, Ένωση Ελλήνων Χημικών και Ένωση Ελλήνων Φυσικών), παρακολουθούν με αγωνία τη συνεχιζόμενη υποβάθμιση των Φυσικών Επιστημών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. 

Οι Φυσικές Επιστήμες αποτελούν παγκοσμίως βασικό πυλώνα της εκπαίδευσης, ωστόσο στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα παραμένουν παραγκωνισμένες και με σημαντικά ποιοτικά και ποσοτικά προβλήματα στην διδασκαλία τους τόσο στη Γενική Εκπαίδευση όσο και την Ειδική Αγωγή.

Εκτιμούμε ότι η αντιμετώπιση των συναδέλφων μας Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών ΠΕ04 είναι ανισότιμη σε σχέση με συναδέλφους τους άλλων κλάδων. Η τροπολογία του Υπουργείου Οικονομικών και του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (άρθρο 6, παρ. 1, ν. 3699/2008) ουσιαστικά τους αποκλείει από τη δυνατότητα διεκδίκησης θέσεων σε Τμήματα Ένταξης καθώς ο μαθητικός πληθυσμός ανά σχολική μονάδα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αριθμεί κάτω των 300 μαθητών και στις πλείστες των περιπτώσεων κάτω των 200 μαθητών.

Το πλήρες κείμενο ΕΔΩ

Αγαπητοί/ες συνάδελφοι,
 

Σας κοινοποιούμε την ανοικτή επιστολή που απέστειλε το Δ.Σ. της Π.Ε.Β. σε συνεργασία με την Επιτροπή Παιδείας στην Υπουργό Παιδείας κα. Νίκη Κεραμέως για τις δυνατότητες συνεισφοράς των Βιολόγων εκπαιδευτικών στην αντιμετώπιση της επιδημίας COVID19.

"Οι (Βιολόγοι) εκπαιδευτικοί (όπως και οι εκπαιδευτικοί του Τομέα Υγείας των ΕΠΑΛ) έχουν διδαχθεί και γνωρίζουν τις έννοιες των μικροοργανισμών, των λοιμωδών νοσημάτων, των μέτρων ατομικής και δημόσιας υγιεινής, των αμυντικών μηχανισμών του ανθρώπινου σώματος, της ανοσίας, των εμβολίων κλπ. Τα παραπάνω γνωστικά αντικείμενα, άλλωστε, αποτελούν μέρος της ύλης του μαθήματος της Βιολογίας σε διάφορες τάξεις του Γυμνασίου και του Λυκείου. "

Η πλήρης επιστολή ΕΔΩ

Αγαπητοί/ες συνάδελφοι,
 

Η Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων και η αρμόδια Επιτροπή Παιδείας χαιρετίζει ως άκρως θετική την απόφαση του Υπουργείου για ένταξη των Σχολών της Πυροσβεστικής και του Λιμενικού και στο 3ο Επιστημονικό Πεδίο των Σχολών Υγείας και Ζωής.
 

Με αφορμή την απόφαση 3215/τ. Β΄/3-8-2020 του Υπουργείου Παιδείας βάσει της οποίας δίδεται η δυνατότητα στον κλάδο των Γεωπόνων να διδάσκουν ως Β' ανάθεση τη Βιολογία της Γ΄ τάξης του Γενικού Λυκείου, η Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων θα ήθελε να υπενθυμίσει ότι, δυστυχώς, στο θέμα των αναθέσεων το Υπουργείο ακολουθεί πολιτική δύο μέτρων και δύο σταθμών.

Η επιλογή του Υπουργείου να προχωρά σε αιφνιδιαστικές μονομερείς ρυθμίσεις που ευνοούν συγκεκριμένους ομάδες ή κλάδους και μάλιστα "μεσούντος του θέρους" και χωρίς διάλογο με τους ενδιαφερόμενους, δυστυχώς μπορεί να ενισχύσει την ανισοτιμία και τις διακρίσεις μέσα στην εκπαιδευτική κοινότητα και σίγουρα δεν συμβάλλει θετικά σε κλίμα εποικοδομητικής συνεργασίας.

Το πλήρες Δελτίο Τύπου μπορείτε να το βρείτε ΕΔΩ

Θέσεις Εκπαίδευσης

Ph.D. student Omics – BRFAA

25 Νοεμβρίου 2020
Ph.D. student Omics – BRFAA

The Biomedical Research Foundation of the Academy of Athens, in the framework of the research project titled « System omics to unravel the gut-kidney axis in Chronic Kidney Disease (STRATEGY-CKD)», which is funded by the EU RESEARCH FRAMEWORK PROGRAMME Marie Curie with Dr. Antonia Vlahou as a Principal Investigator on...

Θέσεις Εργασίας

Θέσεις Βιολόγων 2 - Πανεπιστήμιο Πατρών

11 Νοεμβρίου 2020
Θέσεις Βιολόγων 2 - Πανεπιστήμιο Πατρών

Το Εργαστήριο Υγιεινής του Τμήματος Ιατρικής του Πανεπιστημίου Πατρών αναζητά δύο (2) άτομα για συνεργασία. Βιολόγος ή Γεωπόνος ΠΕ με μεταπτυχιακό (κατά προτίμηση σε κατεύθυνση τροφίμων ή νερών) Aποστολή βιογραφικών: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε...

Επιμορφώσεις

INFRAFRONTIER-GR - Free of charge mouse microPET/CT services

24 Νοεμβρίου 2020
INFRAFRONTIER-GR - Free of charge mouse microPET/CT services

Context and aim of the Call InfrafrontierGR/Phenotypos (www.infrafrontier.gr) is the Greek Research Infrastructure for the Molecular, Behavioral and Phenotypic Analysis of Mouse Models for Human Chronic Degenerative Diseases. The infrastructure provides access to first-class expertise and tools for biomedical research, offering cutting edge technological platforms and standardized pipelines for disease-oriented...

Ομάδα Εργασίας Φοιτητών

  • Σακχαρώδης Διαβήτης

    Σακχαρώδης Διαβήτης Σακχαρώδης Διαβήτης Συγγραφέας: Klaus Dugi Μετάφραση από: Γρηγοριάδη Σωκράτη (Grigoriadis Sokratis) – Βιολόγο, Μεταπτυχιακό Φοιτητή, Ιατρική Σχολή - ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Diabetes mellitus' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η συχνότητα εμφάνισης του διαβήτη αυξάνεται, τόσο στον ανεπτυγμένο όσο και στον αναπτυσσόμενο κόσμο. Ο Klaus Dugi, Καθηγητής Ιατρικής στο Πανεπιστήμιο της Χαϊδελβέργης της Γερμανίας, πραγματεύεται τα Read More
  • Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης

    Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Συγγραφέας: Anna Lorenc Μετάφραση από: Μαρίνα-Σαββίνα Τσατσαλίδη (Marina-Savvina Tsatsalidi) – Φοιτήτρια Φαρμακευτικής, ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Investigating the action of urease' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η Anna Lorenc του Volvox project εξηγεί τη σημασία του ενζύμου ουρεάση και παρουσιάζει ένα πρωτόκολλο για την αναπαράσταση της δράσης του στην τάξη. Read More
  • Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα

    Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Συγγραφέας: Jarek Bryk Μετάφραση από: Ντέα-Αλεξάνδρα Λάγκι (Ntea-Alexandra Lagki) - Φοιτήτρια Μοριακής Βιολογίας & Γενετικής, ΔΠΘ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Evolution in action: pathogens' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ) Προτάσεις κριτή (ηλικία/θέμα): κάτω από 11, 11-14, 14-16, 16-19 / Εξέλιξη, Γενετική, Πληθυσμιακή γενετική, Φύση της επιστήμης Οι παθογόνοι οργανισμοί, οι οποίοι απειλούν την Read More
  • 1
  • 2