Αγαπητοί/ες συνάδελφοι,
 

Η ΠΕΒ έχει προσπαθήσει να ικανοποιηθεί το δίκαιο αίτημα των μαθητών του 3ου Επιστημονικού Πεδίου να μπορούν να είναι υποψήφιοι στις Πανελλήνιες για τις Αστυνομικές/Πυροσβεστικές/Λιμενικές Σχολές.


Η προσπάθεια έχει γίνει με όλους τους δυνατούς τρόπους :

  • αποστολή υπομνημάτων στο Υπουργείο Παιδείας και στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη,
  • δια ζώσης και τηλεφωνική επικοινωνία με τους αρμόδιους,
  • επικοινωνία με βουλευτές και σχετική επιστολή.

Δυστυχώς ισχυρά συντεχνιακά συμφέροντα εμποδίζουν την ικανοποίηση αυτού του αιτήματος μέχρι στιγμής. Πρόσφατα αποστείλαμε την συνημμένη επιστολή στην Ανώτατη Συνομοσπονδία Γονέων Μαθητών Ελλάδας και σε όσους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων είχαμε τα στοιχεία.

Καλούμε τα μέλη μας να διακινήσουν την παραπάνω επιστολή στους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων των σχολείων και των περιοχών που υπηρετούν.

Περισσότερες και αναλυτικότερες πληροφορίες και στο σχετικό ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ. 

Την Δευτέρα 23/12/2019, τριμελής αντιπροσωπεία της Πανελλήνιας Ένωσης Βιοεπιστημόνων αποτελούμενη από τον Γενικό Γραμματέα κ. Γ. Κατωπόδη, την Αναπληρώτρια Γενική Γραμματέα κα. Μ. Μαυραγάνη και το μέλος του ΔΣ και Συντονιστή της Επιτροπής Παιδείας κ. Γ. Βέρροιο συναντήθηκε με την Γενική Γραμματέα Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής, κα. Αναστασία Γκίκα στο Υπουργείο Παιδείας.

Στόχος της συνάντησης ήταν η ενημέρωση της ΓΓ για ποικίλα θέματα σχετικά με τη  Βιολογία στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και  τις θέσεις της ΠΕΒ. Η συνάντηση έγινε σε πολύ καλό κλίμα, τέθηκαν όλα τα ζητήματα που απασχολούν την Βιολογία και τους Βιολόγους. Παράλληλα παραδόθηκε στη Γ.Γ. κα. Γκίκα πολυσέλιδο υπόμνημα σχετικά με τις θέσεις και τις προτάσεις της ΠΕΒ . Η κα. Γκίκα δέχτηκε με ενδιαφέρον και προσοχή τα ζητήματα που τέθηκαν. Η συνάντηση ολοκληρώθηκε με δέσμευση και από τις δύο πλευρές για συνέχιση της επικοινωνίας και περαιτέρω επεξεργασία των θεμάτων που εξετάστηκαν.

Το σχετικό Δελτίο Τύπου

Αγαπητοί/ές συνάδελφοι,
 

Στην ιστοσελίδα του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Βιολογίας αναρτήθηκε η εξεταστέα ύλη της Α' φάσης του Π.Δ.Β. 2020 για όλες τις τάξεις των Γενικών Λυκείων. 
Ο 16ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Βιολογίας συνεχίζει να αναδεικνύει τη σημασία της Βιολογίας στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, μετά από μία ακόμα επιτυχία στην Διεθνή Ολυμπιάδα Βιολογίας

Η επιτροπή Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και Έρευνας της ΠΕΒ έχει λάβει αναφορές συναδέλφων Βιολόγων – Βιοεπιστημόνων υποψηφίων διδακτόρων σχετικά με προβλήματα που έχουν ανακύψει κατά την ολοκλήρωση του προγράμματος υποτροφιών MIS-5003404 (http://anaptyxi.gov.gr/ergopopup?mis=5003404), το οποίο το διαχειρίζεται το Ι.Κ.Υ.

 

Παρακαλούνται όσοι συνάδελφοι αντιμετωπίζουν προβλήματα σχετικά με το συγκεκριμένο ή το διάδοχο πρόγραμμα υποτροφιών του Ι.Κ.Υ. να έρθουν σε άμεση επικοινωνία με τη γραμματεία της ΠΕΒ

Η πλήρης ανακοίνωση ΕΔΩ

Αγαπητοί/ες συνάδελφοι,

Η Επιτροπή Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και Έρευνας σας κοινοποιεί τις θέσεις της σχετικά με την ελλειπή χρηματοδότηση της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και Έρευνας. 
Παρά τις επαναλαμβανόμενες διακηρύξεις/ δεσμεύσεις της πολιτείας για ενίσχυση της βασικής και εφαρμοσμένης έρευνας με στόχο την αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης στους προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές, τη συγκράτηση των νέων επιστημόνων στην Ελλάδα και τον επαναπατρισμό όσων έφυγαν στο εξωτερικό, ελάχιστα έχουν γίνει.

Η πλήρης ανακοίνωση. 

Θέσεις Εκπαίδευσης

Θέσεις Doc και Post-Doc - Biomic Team ΑΠΘ

26 Μαρτίου 2020
Θέσεις Doc και Post-Doc - Biomic Team ΑΠΘ

Η διεπιστημονική ομάδα Biomic_AUTh ζητεί ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ ΧΗΜΙΚΟΥΣ, ΧΗΜΙΚΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ, ΒΙΟΛΟΓΟΥΣ ή ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΥΣ (επιπέδου PhD ) α) Περιγραφή θέσεων: α1.Μετα-διδάκτορας με γνώση Αναλυτικής Χημείας με ειδίκευση στη χρωματογραφία (υγρή ή αέρια) κατά προτίμηση συζευγμένη με φασματομετρία μάζας. β) Αντικείμενο εργασίας: Ανάπτυξη και επικύρωση αναλυτικών μεθόδων UPLC-MS/MS, GC-MS/MS, HRMS-TOF-MS. Ανάλυση βιολογικών δειγμάτων...

Θέσεις Εργασίας

Θέση Βιολόγου – Αθήνα

27 Μαρτίου 2020
Θέση Βιολόγου – Αθήνα

ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΖΗΤΑ ΜΟΡΙΑΚΟ ΒΙΟΛΟΓΟ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΥΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ. ΕΠΙΘΥΜΗΤΗ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΕ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΡΙΑΚΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ. ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΣΤΟ Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. document.getElementById('cloak22896e7410f267c6a77e4ab390f1c958').innerHTML = ''; var prefix = 'ma' +...

Επιμορφώσεις

16ο Συνέδριο Συνδέσμου Βιολόγων ΟΕΛΜΕΚ

10 Μαρτίου 2020
16ο Συνέδριο Συνδέσμου Βιολόγων ΟΕΛΜΕΚ

Το 16ο Επιστημονικό-Επιμορφωτικό Συνέδριο του Συνδέσμου Βιολόγων ΟΕΛΜΕΚ, με θέμα: ¨ ΤΟ ΚΥΤΤΑΡΟ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ¨ που θα γίνει το Σάββατο 4 Απριλίου 2020 από τις 3.00μ.μ. - 7.30μ.μ. σε αίθουσα του κτηρίου Συμβουλίου- Συγκλήτου, του Πανεπιστημίου Κύπρου, στη Λευκωσία. Το πρόγραμμα ΕΔΩ

Ομάδα Εργασίας Φοιτητών

  • Σακχαρώδης Διαβήτης

    Σακχαρώδης Διαβήτης Σακχαρώδης Διαβήτης Συγγραφέας: Klaus Dugi Μετάφραση από: Γρηγοριάδη Σωκράτη (Grigoriadis Sokratis) – Βιολόγο, Μεταπτυχιακό Φοιτητή, Ιατρική Σχολή - ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Diabetes mellitus' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η συχνότητα εμφάνισης του διαβήτη αυξάνεται, τόσο στον ανεπτυγμένο όσο και στον αναπτυσσόμενο κόσμο. Ο Klaus Dugi, Καθηγητής Ιατρικής στο Πανεπιστήμιο της Χαϊδελβέργης της Γερμανίας, πραγματεύεται τα Read More
  • Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης

    Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Συγγραφέας: Anna Lorenc Μετάφραση από: Μαρίνα-Σαββίνα Τσατσαλίδη (Marina-Savvina Tsatsalidi) – Φοιτήτρια Φαρμακευτικής, ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Investigating the action of urease' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η Anna Lorenc του Volvox project εξηγεί τη σημασία του ενζύμου ουρεάση και παρουσιάζει ένα πρωτόκολλο για την αναπαράσταση της δράσης του στην τάξη. Read More
  • Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα

    Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Συγγραφέας: Jarek Bryk Μετάφραση από: Ντέα-Αλεξάνδρα Λάγκι (Ntea-Alexandra Lagki) - Φοιτήτρια Μοριακής Βιολογίας & Γενετικής, ΔΠΘ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Evolution in action: pathogens' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ) Προτάσεις κριτή (ηλικία/θέμα): κάτω από 11, 11-14, 14-16, 16-19 / Εξέλιξη, Γενετική, Πληθυσμιακή γενετική, Φύση της επιστήμης Οι παθογόνοι οργανισμοί, οι οποίοι απειλούν την Read More
  • 1
  • 2