Η Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων σε  συνεργασία με το Εργαστήριο Διδακτικής &Επιστημολογίας Φυσικών Επιστημών και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Παιδαγωγικού τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΕΚΠΑ και τη Σχολική Σύμβουλο ΠΕ04 κ. Χριστίνα Παπαζήση, διοργανώνει επιμορφωτικό σεμινάριο για τις Ερευνητικές Εργασίες με θέμα:

«Project και Βιολογία»,

το Σάββατο 13 Απριλίου στις 9.30πμ

στην αίθουσα ΑΔ (1ος όροφος) του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΕΚΠΑ, Ναυαρίνου 13Α (Νέο Χημείο) – Αθήνα

που περιλαμβάνει βιωματικό εργαστήριο και Παρουσιάσεις, με στόχο την ανταλλαγή της εμπειρίας και καλών πρακτικών των εκπαιδευτικών από την εφαρμογή των Ερευνητικών Εργασιών. Οι παρουσιάσεις θα λειτουργήσουν ως πηγή πληροφόρησης αλλά και ως έναυσμα συζήτησης και αλληλεπίδρασης.

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να λειτουργήσει ανατροφοδοτικά  και να ενισχύσει την αυτοπεποίθηση των  εκπαιδευτικών ως προς τον τρόπο οργάνωσης,  υλοποίησης και παρουσίασης των Ερευνητικών Εργασιών στο σχολείο τους.

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

 

9:30-11:15 Βιωματικό εργαστήριο: «Δημιουργική Παρουσίαση των Ερευνη-  τικών Εργασιών»,

Δρ. Χριστίνα Παπαζήση, Βιολόγος, Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04.


11:15-11:30  ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ

11:30- 12:15  Καλές Πρακτικές:
- "Από τη Βιοτεχνολογία στην πράξη", Γεωργίου Μάρθα, Βιολόγος, εκπαιδευτικός.

- "Ελιά, πολιτιστική και διατροφική κληρονομιά", Κούρδογλου  Νίκος, Βιολόγος, εκπαιδευτικός.


12:15-13:00   Συζήτηση – Συμπεράσματα.

Στους συμμετέχοντες θα δοθεί Βεβαίωση παρακολούθησης.

Θέσεις Εκπαίδευσης

Post-doc position Physiology NKUA

19 Φεβρουαρίου 2020
Post-doc position Physiology NKUA

A funded postdoctoral position is immediately available at the Department of Physiology of Medical School, National and Kapodistrian University of Athens, Greece. The project aims to identify mechanisms regulating the homeostasis of metabolic organs, with special focus on alterations taking place in the immune microenvironment of the adipose tissue and...

Θέσεις Εργασίας

Θέση Επιστημονικού Συνεργάτη - Αθήνα - ATG Labs

13 Φεβρουαρίου 2020
Θέση Επιστημονικού Συνεργάτη - Αθήνα - ATG Labs

Η ATG, πρότυπο διαγνωστικό κέντρο γενετικής, αναζητεί Βιολόγο για την κάλυψη της θέσης της επιστημονικής ενημέρωσης στην περιοχή της Αθήνας και των όμορων νομών. Ο υποψήφιος/α θα πρέπει να κατέχει τα παρακάτω προσόντα: Ηλικία από 25-45 ετών Απόφοιτος ΑΕΙ Μεταπτυχιακό Δίπλωμα θα εκτιμηθεί Καλή χρήση Internet – Microsoft Office –...

Επιμορφώσεις

Απολογισμός - Φωτογραφικό υλικό Ημερίδα ''Μονοπάτια Σταδιοδρομίας στον...

21 Φεβρουαρίου 2020
Απολογισμός - Φωτογραφικό υλικό Ημερίδα ''Μονοπάτια Σταδιοδρομίας στον τομέα των Τροφίμων''

Στιγμιότυπα από την πολύ επιτυχημένη Ημερίδα Μονοπάτια Σταδιοδρομίας στο Τομέα των Τροφίμων , η οποία οργανώθηκε από την Επιτροπή Περιβάλλοντος & Τροφίμων, με συντονίστρια την Ομ. Καθηγήτρια Αθηνά Μαυρίδου, και το Τμήμα Βιολογίας ΕΚΠΑ, μπορείτε να βρείτε στο φωτογραφικό υλικό ΕΔΩ . Το αμφιθέατρο του Ελληνικού Ινστιτούτου Παστέρ γέμισε με...

Ομάδα Εργασίας Φοιτητών

  • Σακχαρώδης Διαβήτης

    Σακχαρώδης Διαβήτης Σακχαρώδης Διαβήτης Συγγραφέας: Klaus Dugi Μετάφραση από: Γρηγοριάδη Σωκράτη (Grigoriadis Sokratis) – Βιολόγο, Μεταπτυχιακό Φοιτητή, Ιατρική Σχολή - ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Diabetes mellitus' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η συχνότητα εμφάνισης του διαβήτη αυξάνεται, τόσο στον ανεπτυγμένο όσο και στον αναπτυσσόμενο κόσμο. Ο Klaus Dugi, Καθηγητής Ιατρικής στο Πανεπιστήμιο της Χαϊδελβέργης της Γερμανίας, πραγματεύεται τα Read More
  • Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης

    Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Συγγραφέας: Anna Lorenc Μετάφραση από: Μαρίνα-Σαββίνα Τσατσαλίδη (Marina-Savvina Tsatsalidi) – Φοιτήτρια Φαρμακευτικής, ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Investigating the action of urease' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η Anna Lorenc του Volvox project εξηγεί τη σημασία του ενζύμου ουρεάση και παρουσιάζει ένα πρωτόκολλο για την αναπαράσταση της δράσης του στην τάξη. Read More
  • Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα

    Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Συγγραφέας: Jarek Bryk Μετάφραση από: Ντέα-Αλεξάνδρα Λάγκι (Ntea-Alexandra Lagki) - Φοιτήτρια Μοριακής Βιολογίας & Γενετικής, ΔΠΘ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Evolution in action: pathogens' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ) Προτάσεις κριτή (ηλικία/θέμα): κάτω από 11, 11-14, 14-16, 16-19 / Εξέλιξη, Γενετική, Πληθυσμιακή γενετική, Φύση της επιστήμης Οι παθογόνοι οργανισμοί, οι οποίοι απειλούν την Read More
  • 1
  • 2