«ΤΟΞΙΚΟΛΟΓΙΑ»

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΩΝ

To Τμήμα Βιοχημείας και Βιοτεχνολογίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας καλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλουν υποψηφιότητα για την παρακολούθηση του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ) «ΤΟΞΙΚΟΛΟΓΙΑ» για το ακαδημαϊκό έτος 2017-2018, που οδηγεί στην απονομή Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης.

Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα ΤΟΞΙΚΟΛΟΓΙΑ του Τμήματος Βιοχημείας-Βιοτεχνολογίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, έχει ως αντικείμενο την εκπαίδευση υψηλής ποιότητας επιστημόνων, στην εφαρμοσμένη τοξικολογία και με ενισχυμένη αντίληψη του σεβασμού στο περιβάλλον, καθώς και την προστασία της υγείας του εργαζόμενου και του καταναλωτή. Αποτελεί την πρώτη προσπάθεια στον Ελλαδικό χώρο για την κάλυψη σε μεταπτυχιακό επίπεδο γνώσεων τοξικολογίας. Οι απόφοιτοί του θα έχουν τα εφόδια που απαιτούνται για μια επιτυχή σταδιοδρομία σε όλους τους κλάδους της χημικής βιομηχανίας, των εργαστηρίων που ασχολούνται με ανάλυση και βιολογική δράση τοξικών ουσιών, της βιομηχανίας τροφίμων, της ανάλυσης γενετικού υλικού για ιατροδικαστικούς σκοπούς, καθώς θα έχουν λάβει μια ολοκληρωμένη γνώση του Ευρωπαϊκού εκπαιδευτικού πλαισίου στον τομέα. Με αυτό τον τρόπο αξιοποιώντας τις γνώσεις του προγράμματος μπορούν να γίνουν πολύτιμοι στην ανάπτυξη του βιομηχανικού τομέα καθώς επίσης και σε εξειδικευμένα εργαστήρια και υπηρεσίες.

Οι ενδιαφερόμενοι-ες θα πρέπει να υποβάλλουν στην Γραμματεία του ΠΜΣ τα παρακάτω δικαιολογητικά:

  1. Έντυπη αίτηση
  2. Βιογραφικό Σημείωμα με στοιχεία για τις σπουδές και την ερευνητική και επαγγελματική εμπειρία του υποψήφιου
  3. Αντίγραφο διπλώματος ή πτυχίου ή βεβαίωση ότι αναμένεται η αποφοίτησή τους μέχρι την 31η Ιουλίου 2017, καθώς και βεβαίωση ισοτιμίας ΔΙΚΑΤΣΑ όταν απαιτείται.
  4. Αντίγραφο αναλυτικής βαθμολογίας μαθημάτων
  5. Αποδεικτικό γνώσης ξένων γλωσσών (η γνώση μιας ξένης γλώσσας, και ειδικότερα της αγγλικής είναι προαπαιτούμενο). Για τους αλλοδαπούς απαιτείται και η επαρκής γνώση της ελληνικής γλώσσας. Σε περίπτωση που δεν υπάρχουν οι ανωτέρω προϋποθέσεις, οι υποψήφιοι θα εξετάζονται γραπτώς και προφορικώς από επιτροπή που ορίζεται από τη ΓΣΕΣ ώστε να διαπιστώνεται η ικανότητα κατανόησης και έγγραφης διατύπωσης στην αγγλική γλώσσα.
  6. Δύο (2) Συστατικές Επιστολές από Πανεπιστημιακούς δασκάλους, ερευνητές ή εξέχουσες προσωπικότητες. Οι υποψηφιότητες πρέπει να υποβληθούν από 25 Μαΐου – 31 Ιουλίου 2017 (σφραγίδα ταχυδρομείου, σε περίπτωση ταχυδρομικής αποστολής).

Οι υποψηφιότητες πρέπει να υποβληθούν από 25 Μαΐου – 31 Ιουλίου 2017 (σφραγίδα ταχυδρομείου, σε περίπτωση ταχυδρομικής αποστολής).

Θέσεις Εκπαίδευσης

ΠΜΣ "Αγγειακά Εγκεφαλικά Επεισόδια", ΔΠΘ

12 Οκτωβρίου 2017
ΠΜΣ "Αγγειακά Εγκεφαλικά Επεισόδια", ΔΠΘ

Αγαπητοί συνάδελφοι, σας ενημερώνουμε σχετικά με την προκήρυξη υποβολής υποψηφιοτήτων για το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών με τίτλο "Αγγειακά Εγκεφαλικά Επεισόδια" του Τμήματος Ιατρικής του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης. Έναρξη μαθημάτων: εαρινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2017-2018. Διάρκεια κύκλου σπουδών: 2 έτη Τίτλος Σπουδών: Απόκτηση μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στα Αγγειακά Εγκεφαλικά Επεισόδια Οι...

Θέσεις Εργασίας

Θέσεις εργασίας στο Ινστιτούτο Παστέρ

16 Οκτωβρίου 2017
Θέσεις εργασίας στο Ινστιτούτο Παστέρ

Αγαπητοί συνάδελφοι, σας ενημερώνουμε σχετικά με τις έμμισθες θέσεις εργασίας που προκήρυξε το Ινστιτούτο Παστέρ για Υπ. Διδάκτορες, Μεταδιδάκτορες και εργαστηριακό προσωπικό. Δεκαέξι από τις δεκαοκτώ θέσεις αφορούν Βιολόγους. Μπορείτε να δείτε τη σχετική ανάρτηση εδώ. Μπορείτε να διαβάσετε την προκήρυξη εδώ.

Επιμορφώσεις

Στρογγυλή τράπεζα στο 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Η Βιολογία στην Εκπαίδευ...

20 Οκτωβρίου 2017
Στρογγυλή τράπεζα στο 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Η Βιολογία στην Εκπαίδευση»

Η Οργανωτική Επιτροπή του 4ου Πανελλήνιου Συνέδριου «Η Βιολογία στην Εκπαίδευση» έχει την τιμή να ανακοινώσει ότι κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου θα υλοποιηθεί Στρογγυλή Τράπεζα με θέμα:"Γονίδιο: προσεγγίσεις των μαθητών της Γ΄ Λυκείου στο πλαίσιο του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Βιολογίας(ΠΔΒ) Ένας διάλογος "μαθητή, διδάσκοντα, συγγράμματος, βιολογίας" στο μάθημα της Βιολογίας...