Το 10ο Πανευρωπαϊκό φεστιβάλ «Οι Φυσικές Επιστήμες στο Προσκήνιο» (Science on Stage), έγινε στο συνεδριακό κέντρο Kölcsey στο Debrecen της Ουγγαρίας, από τις 29 Ιουνίου έως τις 2 Ιουλίου 2017. Την Ελληνική αποστολή αποτελούσαν οι βραβευθέντες εκπαιδευτικοί των «9ων Πανελληνίων Αγώνων Κατασκευών και Πειραμάτων Φυσικών Επιστημών», που πραγματοποιήθηκαν στις 11 και 12 Νοεμβρίου 2016, στο Ε.Κ.Φ.Ε. Αιγάλεω.

Μεταξύ των διακριθέντων ήταν και ο Βίλλιας Γεώργιος, Βιολόγος, Πρότυπο Γενικό Λύκειο Βαρβακείου Σχολής όπου συμμετείχε με την εργασία "Ιός Νέμεσις: η πανδημία (Ένα εκπαιδευτικό παιχνίδι απόδρασης για το κύτταρο & τους ιούς)".

Τα φεστιβάλ είναι η κεντρική εκδήλωση του προγράμματος «Οι Φυσικές Επιστήμες στο Προσκήνιο» (Science on Stage) και πραγματοποιούνται κάθε δύο χρόνια. Το Science on Stage ξεκίνησε το 2000 (αρχικά ως «Physics on Stage» και αργότερα ως «Science on Stage») ως εκπαιδευτική πρωτοβουλία που χρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Από το 2007 η πρωτοβουλία συνεχίζεται από μία ομάδα Ευρωπαίων εκπαιδευτικών που ίδρυσαν το «Science on Stage», επιστημονικό σωματείο μη κερδοκοπικό με έδρα το Βερολίνο, που υπόκειται στον Γερμανικό νόμο, έχει παραρτήματα σε 30 Ευρωπαïκές χώρες και ένα δίκτυο 100000 STEM εκπαιδευτικών στις 30 αυτές χώρες. Υπεύθυνη του Ελληνικού τμήματος, και ιδρυτικό μέλος του Science on Stage, είναι η κα. Ευγενία Τσιτοπούλου – Χριστοδουλίδη, υπεύθυνη του Ε.Κ.Φ.Ε. Αιγάλεω.

Στο Πανευρωπαϊκό Φεστιβάλ, που φέτος είχε θέμα «Inventing the future of science education» («Εφευρίσκοντας το μέλλον στην εκπαίδευση των Φυσικών Επιστημών»), οι Έλληνες εκπαιδευτικοί συμμετείχαν, μαζί με 400 συναδέλφους τους από 32 άλλες χώρες, σε σεμινάρια, workshops και επιδείξεις των κατασκευών τους.

Δείτε αναλυτικότερα το ΔΤ της Ελληνικής αποστολής.

Δείτε περιληπτικό κείμενο της εργασίας 'Ιός Νέμεσις: η πανδημία', όπως αυτό έχει προωθηθεί και στον τόμο των πρακτικών των 9ων πανελλήνιων αγώνων κατασκευών και πειραμάτων φυσικών επιστημών.

Δείτε το πόστερ με το οποίο συμμετείχε η εργασία 'Ιός Νέμεσις: η πανδημία' στο διεθνή διαγωνισμό.

Δείτε παρακάτω το promotional video που χρησιμοποιήθηκε στο διαγωνισμό.

 

Όποιος συνάδελφος ενδιαφέρεται μπορεί να επικοινωνήσει με τον Γεώργο Βίλλια (Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.), ώστε να συνεργαστούν για την ερευνητική μελέτη της εφαρμογής στην τάξη τέτοιων διδακτικών παρεμβάσεων (τόσο της συγκεκριμένης, όσο και μελλοντικών που θα δημιουργηθούν).

Θέσεις Εκπαίδευσης

ΔΔΠΜΣ ''Μοριακή - Κυτταρική Βιολογία και Βιοτεχνολογία''

11 Ιουλίου 2018
ΔΔΠΜΣ ''Μοριακή - Κυτταρική Βιολογία και Βιοτεχνολογία''

Το Τμήμα Ιατρικής της Σχολής Επιστημών Υγείας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων (αρμόδιο για την διοικητική στήριξη του προγράμματος), το Τμήμα Βιολογικών Εφαρμογών και Τεχνολογιών της Σχολής Επιστημών Υγείας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, το Τμήμα Χημείας της Σχολής Θετικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και το Ινστιτούτο Μοριακής Βιολογίας και Βιοτεχνολογίας (Ι.Μ.Β.Β.) του Ιδρύματος...

Θέσεις Εργασίας

Αγγελία για θέση εργασίας στην Αθήνα

19 Ιουλίου 2018
Αγγελία για θέση εργασίας στην Αθήνα

Εργαστήριο Γενετικής ζητά επιστήμονα υγείας με τουλάχιστον 2ετή εμπειρία στην Προεμφυτευτική Γενετική Διάγνωση με μεταπτυχιακό δίπλωμα ή διδακτορική διατριβή στη ΠΓΔ. Αποστολή βιογραφικών: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. document.getElementById('cloakd164f3fd1b047ad3392ae0865c6578cb').innerHTML = ''; var...

Επιμορφώσεις

Ολοκλήρωση 4ου Συμποσίου NGS

20 Ιουλίου 2018
Ολοκλήρωση 4ου Συμποσίου NGS

Στις 7 Ιουλίου 2018 ολοκληρώθηκε επιτυχώς, το 4ο Εκπαιδευτικό συμπόσιο: «Αλληλούχιση DNA νέας γενιάς (NGS)» που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη σε συνεργασία της ΠΕΒ με το τμήμα Ιατρικής του ΑΠΘ. Το Δελτίο Τύπου.

Ομάδα Εργασίας Φοιτητών

  • Σακχαρώδης Διαβήτης

    Σακχαρώδης Διαβήτης Σακχαρώδης Διαβήτης Συγγραφέας: Klaus Dugi Μετάφραση από: Γρηγοριάδη Σωκράτη (Grigoriadis Sokratis) – Βιολόγο, Μεταπτυχιακό Φοιτητή, Ιατρική Σχολή - ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Diabetes mellitus' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η συχνότητα εμφάνισης του διαβήτη αυξάνεται, τόσο στον ανεπτυγμένο όσο και στον αναπτυσσόμενο κόσμο. Ο Klaus Dugi, Καθηγητής Ιατρικής στο Πανεπιστήμιο της Χαϊδελβέργης της Γερμανίας, πραγματεύεται τα Read More
  • Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης

    Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Συγγραφέας: Anna Lorenc Μετάφραση από: Μαρίνα-Σαββίνα Τσατσαλίδη (Marina-Savvina Tsatsalidi) – Φοιτήτρια Φαρμακευτικής, ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Investigating the action of urease' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η Anna Lorenc του Volvox project εξηγεί τη σημασία του ενζύμου ουρεάση και παρουσιάζει ένα πρωτόκολλο για την αναπαράσταση της δράσης του στην τάξη. Read More
  • Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα

    Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Συγγραφέας: Jarek Bryk Μετάφραση από: Ντέα-Αλεξάνδρα Λάγκι (Ntea-Alexandra Lagki) - Φοιτήτρια Μοριακής Βιολογίας & Γενετικής, ΔΠΘ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Evolution in action: pathogens' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ) Προτάσεις κριτή (ηλικία/θέμα): κάτω από 11, 11-14, 14-16, 16-19 / Εξέλιξη, Γενετική, Πληθυσμιακή γενετική, Φύση της επιστήμης Οι παθογόνοι οργανισμοί, οι οποίοι απειλούν την Read More
  • 1
  • 2