Κοινή ανακοίνωση για το Νέο Λύκειο

Η Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (Π.Ε.Β.) και η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.), εκφράζουν από κοινού την έντονη διαμαρτυρία τους για τη θέση που επιφυλάσσει στις δύο επιστήμες αιχμής, τη Βιολογία και την Πληροφορική, το σχέδιο για το «Νέο Λύκειο».

Σε μια εποχή που οι δύο αυτές επιστήμες βρίσκονται σε φάση συνε-χούς και ραγδαίας ανάπτυξής τους, παράγοντας συνεχώς νέες γνώσεις και τεχνολογίες που αλλάζουν άρδην την καθημερινότητα του ανθρώπου με τις διευρυνόμενες εφαρμογές τους, η θέση τους στο προτεινόμενο Λυκειακό πρόγραμμα είναι υποβαθμισμένη.

Η «συνάθροιση» των δύο διδακτικών αντικειμένων σε ένα ζεύγος αλληλοαποκλειόμενων μαθημάτων στη Β’ και στη Γ’ Λυκείου της Α’ κατεύθυνσης (Θετικής), είναι ένα τελείως αντιπαιδαγωγικό μέτρο. Οι μαθητές θα αναγκάζονται να επιλέξουν και να διδαχθούν μόνο μία από τις δύο επιστήμες και θα στερούνται έτσι τις βασικές και θεμελιώδεις γνώσεις που θα τους πρόσφερε και η διδασκαλία της άλλης.

Είναι επίσης έξω από κάθε δεοντολογία οι μαθητές μόλις τελειώνουν την Α’ Λυκείου να καλούνται να επιλέξουν ουσιαστικά την ανώτατη σχολή που τους ενδιαφέρει, ώστε να πάρουν και το ανάλογο μάθημα και αυτό να συμβαίνει μόνο για αυτά τα διδακτικά αντικείμενα, ενώ όλα τα άλλα μαθήματα του Νέου Λυκείου θα έχουν, σωστά, διακριτή και μοναδική θέση.

Οι δύο Ενώσεις εκφράζουν την κοινή τους θέληση να αγωνιστούν δυναμικά και σε όλα τα επίπεδα, ώστε τα μαθήματα της Βιολογίας και της Πληροφορικής να βρουν τη θέση που τους αρμόζει στο Νέο Λύκειο, θέση που θα ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης των μαθητών μας στη σύγχρονη κοινωνία.

Θέσεις Εκπαίδευσης

ΔΔΠΜΣ ''Μοριακή - Κυτταρική Βιολογία και Βιοτεχνολογία''

11 Ιουλίου 2018
ΔΔΠΜΣ ''Μοριακή - Κυτταρική Βιολογία και Βιοτεχνολογία''

Το Τμήμα Ιατρικής της Σχολής Επιστημών Υγείας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων (αρμόδιο για την διοικητική στήριξη του προγράμματος), το Τμήμα Βιολογικών Εφαρμογών και Τεχνολογιών της Σχολής Επιστημών Υγείας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, το Τμήμα Χημείας της Σχολής Θετικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και το Ινστιτούτο Μοριακής Βιολογίας και Βιοτεχνολογίας (Ι.Μ.Β.Β.) του Ιδρύματος...

Θέσεις Εργασίας

Αγγελία για θέση εργασίας στην Αθήνα

19 Ιουλίου 2018
Αγγελία για θέση εργασίας στην Αθήνα

Εργαστήριο Γενετικής ζητά επιστήμονα υγείας με τουλάχιστον 2ετή εμπειρία στην Προεμφυτευτική Γενετική Διάγνωση με μεταπτυχιακό δίπλωμα ή διδακτορική διατριβή στη ΠΓΔ. Αποστολή βιογραφικών: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. document.getElementById('cloak5b6ff783f4ba156437395ab273072324').innerHTML = ''; var...

Επιμορφώσεις

Ολοκλήρωση 4ου Συμποσίου NGS

20 Ιουλίου 2018
Ολοκλήρωση 4ου Συμποσίου NGS

Στις 7 Ιουλίου 2018 ολοκληρώθηκε επιτυχώς, το 4ο Εκπαιδευτικό συμπόσιο: «Αλληλούχιση DNA νέας γενιάς (NGS)» που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη σε συνεργασία της ΠΕΒ με το τμήμα Ιατρικής του ΑΠΘ. Το Δελτίο Τύπου.

Ομάδα Εργασίας Φοιτητών

  • Σακχαρώδης Διαβήτης

    Σακχαρώδης Διαβήτης Σακχαρώδης Διαβήτης Συγγραφέας: Klaus Dugi Μετάφραση από: Γρηγοριάδη Σωκράτη (Grigoriadis Sokratis) – Βιολόγο, Μεταπτυχιακό Φοιτητή, Ιατρική Σχολή - ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Diabetes mellitus' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η συχνότητα εμφάνισης του διαβήτη αυξάνεται, τόσο στον ανεπτυγμένο όσο και στον αναπτυσσόμενο κόσμο. Ο Klaus Dugi, Καθηγητής Ιατρικής στο Πανεπιστήμιο της Χαϊδελβέργης της Γερμανίας, πραγματεύεται τα Read More
  • Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης

    Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Συγγραφέας: Anna Lorenc Μετάφραση από: Μαρίνα-Σαββίνα Τσατσαλίδη (Marina-Savvina Tsatsalidi) – Φοιτήτρια Φαρμακευτικής, ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Investigating the action of urease' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η Anna Lorenc του Volvox project εξηγεί τη σημασία του ενζύμου ουρεάση και παρουσιάζει ένα πρωτόκολλο για την αναπαράσταση της δράσης του στην τάξη. Read More
  • Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα

    Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Συγγραφέας: Jarek Bryk Μετάφραση από: Ντέα-Αλεξάνδρα Λάγκι (Ntea-Alexandra Lagki) - Φοιτήτρια Μοριακής Βιολογίας & Γενετικής, ΔΠΘ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Evolution in action: pathogens' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ) Προτάσεις κριτή (ηλικία/θέμα): κάτω από 11, 11-14, 14-16, 16-19 / Εξέλιξη, Γενετική, Πληθυσμιακή γενετική, Φύση της επιστήμης Οι παθογόνοι οργανισμοί, οι οποίοι απειλούν την Read More
  • 1
  • 2