Επαναπροκήρυξη θέσης εκπαιδευτικού μετά από ενέργειες της ΠΕΒ

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Τον Νοέμβριο του 2009 προκηρύχθηκε μια θέση εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ4 στο Πειραματικό Γυμνάσιο Αναβρύτων παράτυπα μόνο για Γεωλόγο. Το ΔΣ της ΠΕΒ ενημερώθηκε από τον συνάδελφο Βιολόγο Νίκο Κρητικό και υπήρξε άμεση αντίδραση μας προς την Δ/ντρια του σχολείου και ιδιαίτερα προς στον Προϊστάμενο της Δ/νσης Β/μιας Εκπ/σης Β΄ Αθήνας και το Υπουργείο Παιδείας με αποτέλεσμα η θέση να επαναπροκηρυχθεί και για Βιολόγο ή Φυσιογνώστη.

Στις μεταθέσεις που ανακοινώθηκαν πριν λίγες μέρες στη θέση αυτή τοποθετήθηκε  Βιολόγος συνάδελφος.

Ευχαριστούμε τον συνάδελφο Νίκο Κρητικό για την παρέμβασή του και την ενημέρωσή μας. Θέλουμε να τονίσουμε ότι είναι επιθυμητή και απαραίτητη η παρέμβαση των μελών της ΠΕΒ σε προβλήματα που απασχολούν τον κλάδο μας και παράλληλα η έγκαιρη ενημέρωση του ΔΣ ώστε να μπορεί να αντιδρά άμεσα και αποτελεσματικά.

Επιστολή της Π.Ε.Β. προς Γενέθλιο Μαυρίκιο, Διευθυντή Δ.Δ.Ε. Β' Αθήνας

Προς: κ. Γενέθλιο Μαυρίκιο, Διευθυντή Δ.Δ.Ε. Β΄ Αθήνας

Κοινοποίηση:

  • κ. Άννα Διαμαντοπούλου, Υπουργό Παιδείας δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.
  • κ. Ιωάννη Πανάρετο, Υφυπουργό Παιδείας δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.
  • Κ. Κουτρουμάνο, Γεν. Διευθυντή Γεν. Διεύθυνσης Διοίκησης Α΄ και Β΄ βάθμιας εκπαίδευσης Υπουργείου Παιδείας δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.
  • Κ.Υ.Σ.Δ.Ε.

Αξιότιμε κ. Μαυρίκιε,

Συνάδελφοί μας, μας κοινοποίησαν:

α. Το έγγραφο με θέμα: «Κοινοποίηση κενών οργανικών θέσεων των Πειραματικών Σχολείων της Δ/νσης Δ.Ε. Β΄ Αθήνας» με αρ. πρωτ. 10049 (16-10-09)

β. Τα στοιχεία τους για τα κενά που αφορούν τις διδακτικές ώρες του κλάδου Π.Ε.04 στο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΑΒΡΥΤΩΝ.

Συγκεκριμένα, στο Πειραματικό Γυμνάσιο Αναβρύτων κατέχουν οργανική θέση μόνο τρεις συνάδελφοι Φυσικοί από τον κλάδο Π.Ε.04. Για να καλυφθεί η ανάγκη διδασκαλίας της ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ, όλα τα προηγούμενα χρόνια, τοποθετούνταν, με απόσπαση, συνάδελφος Βιολόγος. Με δεδομένο ότι οι διδακτικές ώρες της Βιολογίας και Γεωγραφίας - Γεωλογίας στη συγκεκριμένη σχολική μονάδα είναι 12 για το κάθε ένα από τα παραπάνω μαθήματα, ορθώς προκηρύχτηκε οργανική θέση Π.Ε.04 για την κάλυψη των διδακτικών αναγκών του σχολείου. Η επικοινωνία μας με την διευθύντρια της ανωτέρω σχολικής μονάδας δεν μας ανέτρεψε την εικόνα αυτή για τα κενά του κλάδου Π.Ε.04.

Εγείρει, όμως, τουλάχιστον ερωτήματα το γιατί η οργανική θέση προκηρύχτηκε μόνο για Γεωλόγο (ΠΕ04-05) και όχι για Βιολόγο (ΠΕ04-04) ή Γεωλόγο ή Φυσιογνώστη ως όφειλε. Είναι, προφανώς, περιττό να υπενθυμίσουμε ότι 1η ανάθεση διδασκαλίας στη Βιολογία έχουν οι Βιολόγοι, ενώ για τη Γεωγραφία - Γεωλογία οι Γεωλόγοι (εκτός των Φυσιογνωστών, βεβαίως).

Το γεγονός, εκτός από παράτυπο όπως θεωρούμε, υποσκάπτει την βασική επιδίωξη όλων μας που οφείλει να είναι η παροχή της βέλτιστης δυνατής εκπαίδευσης στους μαθητές μας, πόσο μάλλον που η συγκεκριμένη σχολική μονάδα είναι πειραματικό σχολείο, άρα η εκπαιδευτική πράξη σε αυτή έχει ιδιαίτερη σημασία.

Αναμένουμε από σας να διερευνήσετε το θέμα και εγκαίρως (ώστε να ενημερωθούν όλοι οι κατά νόμο ενδιαφερόμενοι) να προβείτε στη διόρθωση του «λάθους» όσον αφορά την προκηρυχθείσα θέση, προς όφελος των μαθητών μας, της εκπαιδευτικής διαδικασίας και της νομιμότητας. Θεωρούμε, ότι με αυτό τον τρόπο δεν θα υπάρξει λόγος να αναζητηθούν από τους ενδιαφερόμενους Βιολόγους- Βιοεπιστήμονες, οι υπηρεσιακές και νομικές εκείνες διαδικασίες (ενστάσεις) - οι οποίες εύλογα μπορεί να κινηθούν- για τη διεκδίκηση του σύννομου και αυτονόητου!

Παράλληλα, θεωρούμε δεδομένο, ότι ο όποιος ενδιαφερόμενος Βιολόγος -Βιοεπιστήμων μπορεί -σύννομα- να υποβάλει αίτηση για την προκηρυχθείσα θέση και επιφυλασσόμαστε για την όποια νόμιμη προσφυγή- διεκδίκηση των μελών μας. Δεν μπορούμε, τέλος να υποθέσουμε ότι υπάρχει ενσυνείδητα κάποια μεροληπτική στάση ενάντια στους Βιολόγους - Βιοεπιστήμονες της χώρας.

Αναμένοντας την απάντηση σας και, βεβαίως, την δραστική σας παρέμβαση,

Με τιμή,

Μ. Παπαδάκης ΠρόεδροςΔ.Σ. Π.Ε.Β.

Σ. Πλατανιστίωτη Γ.Γ. Δ.Σ. Π.Ε.Β.

Για την εισαγωγή στοιχείων του κεφαλαίου "Εξέλιξη" στην εξεταζόμενη ύλη της Γ' Λυκείου

Σύμφωνα με την απόφαση του ΥΠΕΠΘ (αριθμ. Πρωτοκ. 120643/Γ2 της 30-09-2009), η οποία κοινοποιήθηκε ήδη στις σχολικές μονάδες μεταξύ 6 και 9 Οκτωβρίου, εισάγεται (σωστότερα επανεισάγεται) στην εξεταζόμενη (άρα και διδασκόμενη) ύλη τμήμα του κεφαλαίου «ΕΞΕΛΙΞΗ» του βιβλίου Βιολογία Γεν. Παιδείας της Γ΄ Λυκείου. Προφανώς, το γεγονός δεν είναι άμοιρο της σημειολογίας ότι διερχόμαστε το «Έτος Δαρβίνου»! ΧΑΙΡΕΤΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ και εκφράζουμε την ευαρέσκεια μας.

Η θεωρία της Εξέλιξης δεν αποτελεί μόνο το θεμελιώδες συνεκτικό στοιχείο του συνόλου των βιολογικών επιστημών, αλλά και ένα μοναδικό εργαλείο σκέψης. Χωρίς αυτή … «τίποτα δεν έχει νόημα στη Βιολογία» και, γενικότερα, στις επιστήμες της ζωής.

Να θυμίσουμε τις ποικίλες και συνεχείς προσπάθειες για να εξασφαλιστεί η ουσιαστική διδασκαλία της «θεωρίας της Εξέλιξης» στο σχολείο και ιδιαίτερα στο λύκειο. Δε θυμόμαστε άλλη περίπτωση που η Ακαδημία Επιστημών της Αθήνας να κοινοποίησε στις σχολικές μονάδες της χώρας κάτι άλλο, εκτός από την ανάγκη να διδάσκεται η θεωρία της Εξέλιξης των Ειδών! Άλλη περίπτωση που να συνελέγησαν χιλιάδες υπογραφές, Βιολόγων και ΜΗ, επιστημόνων για την ανάγκη διδασκαλίας κάποιου θεματικού αντικειμένου στο σχολείο. Συνεχή έγγραφα και παραστάσεις της ΠΕΒ στο Υπουργείο Παιδείας, δύο επερωτήσεις - ερωτήσεις στη Βουλή για το θέμα, με στήριξη της ΠΕΒ. Πίεση της επιστημονικής κοινότητας των Βιολόγων – Βιοεπιστημόνων και μέσω συνεχών επισημάνσεων σε συνέδρια και ημερίδες. Άρθρα και συνεντεύξεις έγκριτων συναδέλφων, όπως και ειδικά αφιερώματα, στον τύπο (έντυπο και ηλεκτρονικό).

Θεωρούμε ότι το γεγονός αποτελεί ένα πρώτο βήμα (ατυχώς μόνο αυτό!) για την αντιμετώπιση των ολοφάνερων και σοβαρών προβλημάτων που σχετίζονται με την εκπαίδευση των μαθητών μας στον τομέα των βιολογικών επιστημών. Ενδεικτικό είναι, το γεγονός ότι στην εξεταστέα ύλη αυτού του μαθήματος προσετέθη μόνο η εισαγωγή του κεφαλαίου «Εξέλιξη», η οποία - παρά τα χρήσιμα στοιχεία που περιλαμβάνει - δεν αναφέρεται στον «πυρήνα» και τις σύγχρονες προσεγγίσεις του φαινομένου, τα οποία ακολουθούν στην επόμενη ενότητα. Για να γίνει μάλιστα αυτό, αφαιρέθηκαν από τη διδασκόμενη ύλη ενότητες με ιδιαίτερη χρηστικότητα για τον αυριανό πολίτη, όπως οι αναφερόμενες στα αυτοάνοσα νοσήματα, τις αλλεργίες και τις μεταμοσχεύσεις οργάνων. Φυσικά, αυτό έγινε ώστε να «χωρέσει» η, πολύ περιορισμένη και φτωχή έστω, διδασκαλία του φαινομένου της εξέλιξης, στον δραματικά περιορισμένο χρόνο που διατίθεται για τη διδασκαλία του μαθήματος. (Παρότι περιέχονται στο σχολικό εγχειρίδιο, δε διδάσκονται διόλου οι - προφανώς- ζωτικής σημασίας ενότητες «καρκίνος», «εξαρτησιογόνες ουσίες», … γεγονός που επισύρει τις διαμαρτυρίες και των μαθητών!). Να επισημάνουμε, το δεδομένο, ότι παρά τον «αγώνα δρόμου» των διδασκόντων για να διδαχθεί αποτελεσματικά η -ήδη περιορισμένη- διδακτέα ύλη, συχνά οι σχολικές μονάδες καταφεύγουν σε «αλχημείες» του προγράμματος τους, ώστε να διδαχθεί αποτελεσματικά το αντικείμενο. Γενικότερα, οι βιολογικές επιστήμες στο ελληνικό λύκειο έχουν την πρωτοκαθεδρία, στο απαράδεκτο καθεστώς του «μονόωρου» εβδομαδιαίως μαθήματος, ενώ σε ολόκληρη τη β΄ βάθμια εκπαίδευση παρατηρείται ασυνέχεια στη διδασκαλία τους με τις φανερές συνέπειες και - πρακτικά- παντελώς λείπουν από την εκπαίδευση των παιδιών μας, αυτονόητα καθοριστικά πεδία, όπως η βιολογία του ανθρώπου κ.ά. όλα αυτά στον αιώνα της Βιολογίας. Χωρίς καν να αναφερθούμε στο εξόχως απαράδεκτο γεγονός, το 20%- περίπου- των μαθητών των ελληνικών λυκείων (μαθητές των ΕΠΑΛ – ΕΠΑΣ) να μη διδάσκονται ούτε λέξη Βιολογία ως μάθημα Γεν. Παιδείας.

Ελπίζουμε, ότι στο πλαίσιο της ανακοινωμένης προτεραιότητας της πολιτικής ηγεσίας για την αναμόρφωση, επικαιροποίηση και ουσιαστικοποίηση των εκπαιδευτικών μας πραγμάτων, θα δοθεί η απαιτούμενη σημασία στην αναβάθμιση της παρεχόμενης στους έλληνες μαθητές «βιολογικής παιδείας». Προς όφελος των τελευταίων και, φυσικά, της κοινωνίας μας.

Για το Δ.Σ. της ΠΕΒ,

Μ. Παπαδάκης Πρόεδρος

Α. Ζοάνος Υπεύθυνος για τη β΄ βάθμια εκπαίδευση

Ανακοίνωση δημιουργίας "Πανελληνίου δικτύου μεταπτυχιακών και διδακτορικών φοιτητών στις Βιοεπιστήμες"

Προς:

  • Μέλη ΠΕΒ
  • Τμήματα Βιολογίας και Βιοεπιστημών
  • Γραμματείες Μεταπτυχιακών Σπουδών Τμημάτων Βιοεπιστημών και Ιατρικών Σχολών
  • Συλλόγους Μεταπτυχιακών Φοιτητών Τμημάτων Βιολογίας και Βιοεπιστημών

Θέμα: Ανακοίνωση δημιουργίας «Πανελληνίου Δικτύου Μεταπτυχιακών και Διδακτορικών Φοιτητών στις Βιοεπιστήμες»

Αγαπητοί Συνάδελφοι,

Είναι γεγονός πως έχουν γίνει και γίνονται σημαντικά βήματα για την ανάπτυξη και τον εκσυγχρονισμό της έρευνας στη χώρα μας, με αξιοσημείωτες κατακτήσεις. Κεντρικό στοιχείο για την εξέλιξη της έρευνας και του «ακαδημαϊσμού» των Βιοεπιστημών αποτελούν τα Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών και οι Διδακτορικές Διατριβές.

Οι Μεταπτυχιακοί και Διδακτορικοί Φοιτητές,  ως σύνολο στη χώρα μας,  αντιπροσωπεύουν την ουσιαστική και αντικειμενική έκφραση της προσπάθειας ανάπτυξης του κλάδου των Βιοεπιστημών, του σύγχρονου χαρακτήρα της ακαδημαϊκής εκπαίδευσης και αποτελούν την Εθνική αναφορά του επιπέδου της Έρευνας.

Η Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων προωθεί τη δημιουργία και την οργάνωση του Πανελλήνιου Δικτύου Μεταπτυχιακών και Διδακτορικών Φοιτητών στις Βιοεπιστήμες (ΔΙΚΤΥΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ), με διττή επιστημονική/συνδικαλιστική φυσιογνωμία.

Στόχος:

  1. Επικοινωνία-ενημέρωση-δικτύωση μεταξύ των μελών για επιστημονικά/συνδικαλιστικά θέματα (δικτυακός τόπος, blog)
  2. Επιστημονική/ακαδημαϊκή δραστηριότητα (συνέδρια, συζητήσεις, άρθρα, συμμετοχή σε συγγραφικές δραστηριότητες της ΠΕΒ)
  3. Αρχείο Μεταπτυχιακών και Διδακτορικών Φοιτητών στις Βιοεπιστήμες
  4. Στοχευμένη προώθηση ζητημάτων μεταπτυχιακών φοιτητών – νέων επιστημόνων

Αρχικές διεκδικήσεις:

  • Επαγγελματικά δικαιώματα Μεταπτυχιακών και Διδακτορικών Τίτλων Σπουδών
  • Κατοχύρωση δικαιωμάτων εξειδίκευσης ανά κατεύθυνση – σύνδεση με νέο καθεστώς «ειδικοτήτων» Βιοεπιστημόνων
  • Εργασιακά δικαιώματα διδακτορικών φοιτητών (π.χ. ασφάλιση)
  • Προώθηση διαδικασιών εξωτερικής αξιολόγησης ΜΠΣ

Η ανάγκη όλων μας να βελτιώσουμε τη δεδομένη εικόνα στον τομέα της ακαδημαϊκής έρευνας στις Βιοεπιστήμες εκφράζεται μεμονωμένα από την προσωπική προσπάθεια κάθε συναδέλφου για ακαδημαϊκή αριστεία. Στόχος, αυτής της πρωτοβουλίας της ΠΕΒ, είναι η ενδυνάμωση της έκφρασης αυτής μέσα από μια  οργανωμένη και συνολική πρωτοβουλία.

Πληροφορίες θα βρείτε στην ιστοσελίδα της ΠΕΒ ( http://www.pev.gr ) και προσεχώς στον υπό κατασκευή δικτυακό τόπο του ΔΙΚΤΥΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ.

Για συμμετοχή στο ΔΙΚΤΥΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ καθώς και για ερωτήσεις/παρατηρήσεις/απόψεις παρακαλώ επικοινωνήστε στo Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..

Το ΔΣ της Πανελλήνιας Ένωσης Βιοεπιστημόνων

 

Μπορείτε να βρείτε εδώ τις οδηγίες εγγραφής και την αίτηση εγγραφής.

Η διπλή επέτειος για τη Δαρβινική θεωρία και η διδασκαλία της στο ελληνικό σχολείο

Το 2009 συμπληρώνονται 200 χρόνια από την γέννηση του Δαρβίνου και 150 χρόνια από την έκδοση του βιβλίου του για την «Καταγωγή των Ειδών», που αποτέλεσε ένα μοναδικό επιστημονικό επίτευγμα που επηρέασε την ιστορία του πολιτισμού μας. Η «θεωρία» της εξέλιξης, από την πρώτη μέρα της δημοσιοποίησής της, συντάραξε όλη την ανθρωπότητα μιας και άλλαξε τις αντιλήψεις περί του αμετάβλητου των οργανισμών και της πρόσφατης δημιουργίας του κόσμου, θεμελιώνοντας επιστημονικά μια νέα κοσμοθεωρία περί προέλευσης, εξέλιξης και συνέχειας της ζωής. Πρόσθετα, εδραιώθηκε η άρρηκτη και συνεχής σχέση «διαλόγου» του έμβιου με τον άβιο κόσμο, έναν «διάλογο» που επικαιροποιείται ιδιαίτερα στις μέρες μας (με εξαιρετικά δυσοίωνες προβλέψεις).

Η Δαρβινική «θεωρία» επέφερε ριζικές αλλαγές συνολικά στην επιστημονική σκέψη, επηρεάζοντας όχι μόνο την Βιολογία – της οποίας αποτέλεσε την κύρια ενοποιητική της θεωρία- αλλά το σύνολο σχεδόν των Επιστημών και Τεχνών. Έννοιες, όπως Εξέλιξη, Φυσική Επιλογή, Μεταλλαγή, Προσαρμογή, Αγώνας για επιβίωση, κ.α. έχουν μπει στην καθημερινή μας επικοινωνία και μας απασχολούν στην προσπάθεια για να βελτιώσουμε την καθημερινή μας διαβίωση Σήμερα η εξελικτική λογική, επιστημονικά τεκμηριωμένη από την σύγχρονη βιολογία αλλά καιαπό άλλες επιστήμες, διαπερνά κάθε φαινόμενο της ζωής και «τίποτα πλέον δεν είναι κατανοητό στην ζωή παρά μόνο κάτω από το φως της εξέλιξης» θα λέγαμε παραφράζοντας την ρήση του Theodosius Dobzhanky «Nothing in biology makes sense exept in the light of evolution».

Προσφέροντας απαντήσεις σε αιώνια ερωτήματα του ανθρώπου για την ζωή και τις σχέσεις του με το περιβάλλον, η εξελικτική λογική συνέβαλλε –κατά μοναδικό στην ιστορία μας τρόπο- στην εκκοσμίκευση της επιστημονικής σκέψης και στον επιστημονικό εγγραμματισμό κάθε πολίτη. Ζούμε σε μια εποχή σαρωτικής εξελικτικής αλλαγής στον ανθρώπινο πληθυσμό, στην βιοποικιλότητα, στις γεωλογικές, γεωγραφικές και κλιματολογικές συνθήκες, στις οικολογικές, κοινωνικές και πολιτισμικές ισορροπίες. Οι προβλέψεις για το άμεσο μέλλον του ανθρώπου αλλά και πολλών άλλων ειδών. είναι ιδιαίτερα δυσμενείς και κύριος υπεύθυνος είναι ο άνθρωπος και η αδυναμία του να κατανοήσει τόσο την αρνητική επίδραση των προτύπων ανάπτυξης και ζωής που έχει υιοθετήσει έως τώρα όσο και την σημαντικότητα της μη διατάραξης των ισορροπιών στο περιβάλλοντος μέσα στο οποίο ζει.

Σήμερα, διανύουμε μία περίοδο αναθεωρήσεων του τρόπου ζωής και των προτύπων και αξιών που διέπουν την κοινωνία μας και τον σχεδιασμό για την ανάπτυξή της. Η θεώρηση και ο σχεδιασμός όλων αυτών με βάση την εξελικτική λογική συνιστά ένα βασικό εργαλείο για την μελλοντική ανάπτυξη των κοινωνιών. Με αυτές τις παραδοχές η παρούσα ανακοίνωση αποτελεί ένα «χαιρετισμό» στην διπλή επέτειο του 2009, αλλά συνάμα αποτελεί κατάθεση της ένστασής μας για την, τουλάχιστον, υποβαθμισμένη διδασκαλία της εξέλιξης αλλά και γενικότερα των βιολογικών επιστημών στο ελληνικό σχολείο.

Η διδασκαλία της Εξέλιξης δεν υφίσταται στην λυκειακή βαθμίδα, εφόσον το σχετικό κεφάλαιο στην Γ Λυκείου ΓΠ δεν περιλαμβάνεται στην εξεταζόμενη ύλη, ρύθμιση που έγινε τα τελευταία χρόνια. Στο Γυμνάσιο διδάσκεται ως αυτοτελές κεφάλαιο στην Γ Γυμνασίου όμως η θέση του στην διάρθρωση της ύλης δεν επιτρέπει - στην πραγματικότητα του σημερινού σχολείου - την διδασκαλία της σε μεγάλη μερίδα μαθητών.

Αυτό, επιπρόσθετα, δεν διευκολύνει την ουσιαστική κατανόηση των όποιων αναφορών για τις εξελικτικέ διαδικασίες υπάρχουν στα βιβλία Η απρόσκοπτη και με εννοιολογική συνέχεια και αυξανόμενη πολυπλοκότητα της διδασκαλίας της Βιολογίας στη Μ.Ε. υπό το πρίσμα της εξέλιξης, θεωρούμε, ότι είναι απαραίτητη, ώστε να υπηρετεί την δυνατότητα των αυριανών πολιτών να κρίνουν και να αποφασίζουν για ποικιλία θεμάτων που άπτονται της ζωής τους και την λειτουργικότητα της κοινωνίας μας, ακολουθώντας και την διεθνή πραγματικότητα. Είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι, η εκπαίδευση με βάση την Εξέλιξη και η εγκαθίδρυση της εξελικτικής σκέψης, δίνει την σωστή διάσταση στην διδασκαλία της Βιολογίας , για την κατανόηση και την ερμηνεία των φαινομένων της ζωής. Προσφέρει στον μαθητή και αυριανό πολίτη ένα επιστημονικό εργαλείο για την ερμηνεία και την κατανόηση του κόσμου που τον περιβάλλει δίνοντας του την δυνατότητα να ερμηνεύσει – και κατ’ επέκταση να σεβαστεί – την ζωή και την οικολογική ισορροπία.

Η επικαιροποίηση και η αναπροσαρμογή του προγράμματος σπουδών, συνεπώς και του ωρολογίου προγράμματος στα σχολεία, προς αυτή την κατεύθυνση, αποτελεί κύριο στόχο και εύλογο αίτημα μας. Στο 2009, στη παγκόσμια γιορτή για την γέννηση του Κ Δαρβίνου και της θεωρίας του, διεκδικούμε την ενεργό συμμετοχή της χώρας μας η οποία - απαλλαγμένη από αναχρονιστικές ρυθμίσεις- πρέπει να συμμετάσχει ισότιμα στο παγκόσμιο επιστημονικό γίγνεσθαι.

Το ΔΣ της ΠΕΒ

Θέσεις Εκπαίδευσης

Προκήρυξη ΔΠΜΣ Τεχνολογίες Πληροφορικής στην Ιατρική και τη Βιολογία  για το ακαδημαϊκό έτος 2017-18

Προκήρυξη ΔΠΜΣ Τεχνολογίες Πληροφορικής στην Ιατρική και τη Βιολογία για το ακαδημαϊκό έτος 2017-18 Στα πλαίσια του Διιδρυματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗ ΒΙΟΛΟΓΙΑ» *(ΔΠΜΣ-ΤΠΙΒ), που διοργανώνει το Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ), με συμμετέχοντες φορείς το Τμήμα Μηχανικών Βιοϊατρικής Τεχνολογίας T.E. του...

Θέσεις Εργασίας

Μοριακός Βιολόγος για την κάλυψη της θέσης του υπευθύνου σε μοριακό εργαστήριο

ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΜΟΡΙΑΚΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ Ζητείται Μοριακός Βιολόγος για την κάλυψη της θέσης του υπευθύνου σε μοριακό εργαστήριο. Απαραίτητη θεωρείται η προϋπηρεσία, η πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας, καθώς και ο χειρισμός Η/Υ. Υποψήφιοι οι οποίοι δεν πληρούν τις άνω προϋποθέσεις δεν θα γίνονται δεκτοί για συνέντευξη. Παρακαλώ ο/η κάθε...

Επιμορφώσεις

Αειφόρος Γεωργία και Επιχειρήσεις - Παραγωγική Ανασυγκρότηση και Προοπτικές Απασχόλησης

Το Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος σας προσκαλεί στην Ημερίδα με θέμα: Αειφόρος Γεωργία και Επιχειρήσεις - Παραγωγική Ανασυγκρότηση και Προοπτικές Απασχόλησης’ που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 27 Απριλίου 2017 στις 10:30 στο Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος. Η Ημερίδα πραγματοποιείται στο πλαίσιο της έναρξης του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών ‘MSc in Sustainable...