Προς ενημέρωσή σας...

Σεμινάριο με θέμα: Μαθησιακές Δυσκολίες «Μύθοι και Πραγματικότητα»

Ο Όμιλος για την UNESCO Αμαρουσίου διοργανώνει σεμινάριο με θέμα: Μαθησιακές Δυσκολίες «Μύθοι και Πραγματικότητα», διάρκειας δύο ωρών, που θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 23/10/2017 και ώρα 17:45, στα γραφεία του Ομίλου Βασ. Γεωργίου 2-4, Μαρούσι, Πλατεία Ηλεκτρικού Σταθμού, 1ος όροφος.

Η μελέτη των Μαθησιακών Δυσκολιών με την πάροδο του χρόνου τείνει να αποτελεί θέμα εξέχουσας σημασίας στο χώρο της εκπαίδευσης, καθώς διανύει μία περίοδο μεγάλης ανάπτυξης. Έχει πλέον αναγνωριστεί ότι οι Μαθησιακές Δυσκολίες αποτελούν ένα ομιχλώδες ζήτημα, το οποίο είναι σε θέση να επηρεάσει τη συναισθηματική και την κοινωνική εξέλιξη των παιδιών, που τις παρουσιάζουν. Αυτό οφείλεται, κυρίως στην πολυπλοκότητα του θέματος και στη διαφορετική προσέγγιση του εκάστοτε επιστήμονα, που θα ερευνήσει το θέμα διεισδυτικά στηριζόμενος στις σύγχρονες επιστημονικές μεθόδους και στις αρχές της δικής του επιστήμης. 

Οι μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες τόσο στην πρωτοβάθμια όσο και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση βιώνουν σε καθημερινή βάση το αίσθημα της αποτυχίας και της μη αποτελεσματικής εκπαιδευτικής στήριξης. Αυτό έχει ως συνέπεια την απογοήτευση και την περιθωριοποίηση των μαθητών αυτών. Άξιο προσοχής είναι ότι μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών πολλών ειδικοτήτων αναζητά τρόπους κατανόησης, καθώς και τρόπους υποστήριξης αυτών των μαθητών, χωρίς, όμως, να υπάρχει ένα θεσμικό πλαίσιο και μία εξειδικευμένη επιμόρφωση. Στον αριθμό αυτό τείνουν να προστεθούν και οι γονείς, οι οποίοι κυριεύονται από το άγχος και τη σύγχυση και προσπαθούν να βρουν λύσεις για την εξατομικευμένη στήριξη των παιδιών τους. 

Είναι κατανοητό, λοιπόν, ότι όλη αυτή η πολυπλοκότητα των Μαθησιακών Δυσκολιών δημιουργεί ερωτηματικά και διφορούμενα συναισθήματα τόσο στους εκπαιδευτικούς όσο και στους γονείς των παιδιών. Αυτή η κατάσταση είναι αποτέλεσμα της ελλιπούς ενημέρωσης ζητημάτων σχετικά με τον ορισμό και την αιτιολογία, καθώς και με την ύπαρξη των λεγόμενων «Μύθων» για τις Μαθησιακές Δυσκολίες. Σκοπός του σεμιναρίου είναι να κάνει μία εισαγωγή στις Μαθησιακές Δυσκολίες παρουσιάζοντας γνώσεις σχετικά με τον ορισμό και τα χαρακτηριστικά των μαθητών με Μαθησιακές Δυσκολίες. Στη συνέχεια θα γίνει αναφορά στους «Μύθους» και την ανασκευή τους και, τέλος, θα δοθεί έμφαση στο ρόλο της οικογένειας και στην ανάδειξη τρόπων υποστήριξής της. 

Ομιλήτρια: Φωτεινή-Βαλεντίνα Τσούγη, MSc Φιλόλογος - Ειδική παιδαγωγός, MSc in Psychology of Child Development, Ετήσια εξειδίκευση στις μαθησιακές δυσκολίες. 

Το σεμινάριο δεν έχει οικονομική επιβάρυνση. Στο τέλος του σεμιναρίου θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης.

Λόγω περιορισμένων θέσεων επιβεβαιώστε τη συμμετοχή σας μέχρι την Παρασκευή 20/10/2017, είτε στο e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. είτε στα τηλέφωνα: 210-6147002 & 212-1000-250.

Η Πρόεδρος,

Ιωάννα Παπανικολάου – Πουσπουρίκα

 

σε μορφή .pdf

Θέσεις Εκπαίδευσης

6μηνη μετεκπαίδευση στην Γερμανία

11 Απριλίου 2018
6μηνη μετεκπαίδευση στην Γερμανία

Στα πλαίσια της Ελληνο-Γερμανικής Συνεργασίας μεταξύ του Πανεπιστημίου της Εσσης-Ιατρική Σχολή (Καθ. Γ. Ηλιάκης) του Τομέα Φυσικής-Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών, ΕΜΠ (Αναπλ. Καθ. Α. Γεωργακίλας) και του Τμήματος Βιολογίας του ΕΚΠΑ (Καθ. Κ. Βοργιάς) υπάρχει η δυνατότητα 6μηνης εκπαίδευσης στο Εργαστήριο του κ. Ηλιάκη με κάλυψη όλων των...

Θέσεις Εργασίας

Θέση εργασίας σε εταιρεία

24 Απριλίου 2018
Θέση εργασίας σε εταιρεία

Εταιρεία, που δραστηριοποιείται στο χώρο της υγείας, επιθυμεί να εντάξει ένα επιπλέον άτομο στο δυναμικό της. Δείτε τη σχετική αγγελία.

Επιμορφώσεις

"Πλαγκτόν: ένας θαυμαστός υδάτινος κόσμος"

23 Απριλίου 2018
"Πλαγκτόν: ένας θαυμαστός υδάτινος κόσμος"

Έκθεση με τίτλο "Πλαγκτόν: ένας θαυμαστός υδάτινος κόσμος", στο μουσείο Γ. Γουναρόπουλου. Δείτε το Δελτίο Τύπου για περισσότερες πληροφορίες. Ένα έργο της έκθεσης, που ανήκει στην εικαστικό Αντωνία Παπατζανάκη και που παραπέμπει στο βιοφωσφορισμό του πλαγκτού, μπορείτε να το δείτε εδώ . Για να διαβάσετε την Πρόσκληση του μουσείου Γ....

Ομάδα Εργασίας Φοιτητών

  • Σακχαρώδης Διαβήτης

    Σακχαρώδης Διαβήτης Σακχαρώδης Διαβήτης Συγγραφέας: Klaus Dugi Μετάφραση από: Γρηγοριάδη Σωκράτη (Grigoriadis Sokratis) – Βιολόγο, Μεταπτυχιακό Φοιτητή, Ιατρική Σχολή - ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Diabetes mellitus' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η συχνότητα εμφάνισης του διαβήτη αυξάνεται, τόσο στον ανεπτυγμένο όσο και στον αναπτυσσόμενο κόσμο. Ο Klaus Dugi, Καθηγητής Ιατρικής στο Πανεπιστήμιο της Χαϊδελβέργης της Γερμανίας, πραγματεύεται τα Read More
  • Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης

    Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Συγγραφέας: Anna Lorenc Μετάφραση από: Μαρίνα-Σαββίνα Τσατσαλίδη (Marina-Savvina Tsatsalidi) – Φοιτήτρια Φαρμακευτικής, ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Investigating the action of urease' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η Anna Lorenc του Volvox project εξηγεί τη σημασία του ενζύμου ουρεάση και παρουσιάζει ένα πρωτόκολλο για την αναπαράσταση της δράσης του στην τάξη. Read More
  • Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα

    Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Συγγραφέας: Jarek Bryk Μετάφραση από: Ντέα-Αλεξάνδρα Λάγκι (Ntea-Alexandra Lagki) - Φοιτήτρια Μοριακής Βιολογίας & Γενετικής, ΔΠΘ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Evolution in action: pathogens' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ) Προτάσεις κριτή (ηλικία/θέμα): κάτω από 11, 11-14, 14-16, 16-19 / Εξέλιξη, Γενετική, Πληθυσμιακή γενετική, Φύση της επιστήμης Οι παθογόνοι οργανισμοί, οι οποίοι απειλούν την Read More
  • 1
  • 2