Προς ενημέρωσή σας...

Σεμινάριο με θέμα: Μαθησιακές Δυσκολίες «Μύθοι και Πραγματικότητα»

Ο Όμιλος για την UNESCO Αμαρουσίου διοργανώνει σεμινάριο με θέμα: Μαθησιακές Δυσκολίες «Μύθοι και Πραγματικότητα», διάρκειας δύο ωρών, που θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 23/10/2017 και ώρα 17:45, στα γραφεία του Ομίλου Βασ. Γεωργίου 2-4, Μαρούσι, Πλατεία Ηλεκτρικού Σταθμού, 1ος όροφος.

Η μελέτη των Μαθησιακών Δυσκολιών με την πάροδο του χρόνου τείνει να αποτελεί θέμα εξέχουσας σημασίας στο χώρο της εκπαίδευσης, καθώς διανύει μία περίοδο μεγάλης ανάπτυξης. Έχει πλέον αναγνωριστεί ότι οι Μαθησιακές Δυσκολίες αποτελούν ένα ομιχλώδες ζήτημα, το οποίο είναι σε θέση να επηρεάσει τη συναισθηματική και την κοινωνική εξέλιξη των παιδιών, που τις παρουσιάζουν. Αυτό οφείλεται, κυρίως στην πολυπλοκότητα του θέματος και στη διαφορετική προσέγγιση του εκάστοτε επιστήμονα, που θα ερευνήσει το θέμα διεισδυτικά στηριζόμενος στις σύγχρονες επιστημονικές μεθόδους και στις αρχές της δικής του επιστήμης. 

Οι μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες τόσο στην πρωτοβάθμια όσο και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση βιώνουν σε καθημερινή βάση το αίσθημα της αποτυχίας και της μη αποτελεσματικής εκπαιδευτικής στήριξης. Αυτό έχει ως συνέπεια την απογοήτευση και την περιθωριοποίηση των μαθητών αυτών. Άξιο προσοχής είναι ότι μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών πολλών ειδικοτήτων αναζητά τρόπους κατανόησης, καθώς και τρόπους υποστήριξης αυτών των μαθητών, χωρίς, όμως, να υπάρχει ένα θεσμικό πλαίσιο και μία εξειδικευμένη επιμόρφωση. Στον αριθμό αυτό τείνουν να προστεθούν και οι γονείς, οι οποίοι κυριεύονται από το άγχος και τη σύγχυση και προσπαθούν να βρουν λύσεις για την εξατομικευμένη στήριξη των παιδιών τους. 

Είναι κατανοητό, λοιπόν, ότι όλη αυτή η πολυπλοκότητα των Μαθησιακών Δυσκολιών δημιουργεί ερωτηματικά και διφορούμενα συναισθήματα τόσο στους εκπαιδευτικούς όσο και στους γονείς των παιδιών. Αυτή η κατάσταση είναι αποτέλεσμα της ελλιπούς ενημέρωσης ζητημάτων σχετικά με τον ορισμό και την αιτιολογία, καθώς και με την ύπαρξη των λεγόμενων «Μύθων» για τις Μαθησιακές Δυσκολίες. Σκοπός του σεμιναρίου είναι να κάνει μία εισαγωγή στις Μαθησιακές Δυσκολίες παρουσιάζοντας γνώσεις σχετικά με τον ορισμό και τα χαρακτηριστικά των μαθητών με Μαθησιακές Δυσκολίες. Στη συνέχεια θα γίνει αναφορά στους «Μύθους» και την ανασκευή τους και, τέλος, θα δοθεί έμφαση στο ρόλο της οικογένειας και στην ανάδειξη τρόπων υποστήριξής της. 

Ομιλήτρια: Φωτεινή-Βαλεντίνα Τσούγη, MSc Φιλόλογος - Ειδική παιδαγωγός, MSc in Psychology of Child Development, Ετήσια εξειδίκευση στις μαθησιακές δυσκολίες. 

Το σεμινάριο δεν έχει οικονομική επιβάρυνση. Στο τέλος του σεμιναρίου θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης.

Λόγω περιορισμένων θέσεων επιβεβαιώστε τη συμμετοχή σας μέχρι την Παρασκευή 20/10/2017, είτε στο e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. είτε στα τηλέφωνα: 210-6147002 & 212-1000-250.

Η Πρόεδρος,

Ιωάννα Παπανικολάου – Πουσπουρίκα

 

σε μορφή .pdf

Θέσεις Εκπαίδευσης

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για εκπόνηση διδακτορικών διατριβών

04 Ιουνίου 2018
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για εκπόνηση διδακτορικών διατριβών

Το Τμήμα Επιστήμης Διαιτολογίας – Διατροφής του Χαροκοπείου Πανεπιστήμιου ανακοίνωσε πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για εκπόνηση διδακτορικών διατριβών. Η ημερομηνία λήξης υποβολής αιτήσεων είναι η 13η Ιουνίου 2018. Για περισσότερες πληροφορίες δείτε την πρόσκληση και την αίτηση για εκπόνηση διδακτορικής διατριβής.

Θέσεις Εργασίας

BSRC Fleming, Call for Expression of Interest

07 Ιουνίου 2018
BSRC Fleming, Call for Expression of Interest

Expression of Interest for Senior Group Leader Positions Fleming is seeking Senior Researchers to establish their own laboratories, and pursue high-end research aligning with the Center’s strategic prioritization in Research and Innovation. Two Senior Researcher positions will be available at the equivalent of associate or full professor level (Researcher B...

Επιμορφώσεις

53ο Θερινό Σχολείο, Δημόκριτος

16 Ιουνίου 2018
53ο Θερινό Σχολείο, Δημόκριτος

Για 53η συνεχή χρονιά ο Δημόκριτος το μεγαλύτερο ερευνητικό κέντρο της χώρας διοργανώνει, από τις 2 έως και τις 13 Ιουλίου 2018, το ΘΕΡΙΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ http://summerschool.demokritos.gr/ το οποίο αποτελεί σημείο αναφοράς και μια μεγάλη προσφορά του Κέντρου στους προπτυχιακούς φοιτητές και πτυχιούχους θετικής και τεχνολογικής κατεύθυνσης. Δηλώστε τη δωρεάν σας...

Ομάδα Εργασίας Φοιτητών

  • Σακχαρώδης Διαβήτης

    Σακχαρώδης Διαβήτης Σακχαρώδης Διαβήτης Συγγραφέας: Klaus Dugi Μετάφραση από: Γρηγοριάδη Σωκράτη (Grigoriadis Sokratis) – Βιολόγο, Μεταπτυχιακό Φοιτητή, Ιατρική Σχολή - ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Diabetes mellitus' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η συχνότητα εμφάνισης του διαβήτη αυξάνεται, τόσο στον ανεπτυγμένο όσο και στον αναπτυσσόμενο κόσμο. Ο Klaus Dugi, Καθηγητής Ιατρικής στο Πανεπιστήμιο της Χαϊδελβέργης της Γερμανίας, πραγματεύεται τα Read More
  • Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης

    Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Συγγραφέας: Anna Lorenc Μετάφραση από: Μαρίνα-Σαββίνα Τσατσαλίδη (Marina-Savvina Tsatsalidi) – Φοιτήτρια Φαρμακευτικής, ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Investigating the action of urease' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η Anna Lorenc του Volvox project εξηγεί τη σημασία του ενζύμου ουρεάση και παρουσιάζει ένα πρωτόκολλο για την αναπαράσταση της δράσης του στην τάξη. Read More
  • Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα

    Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Συγγραφέας: Jarek Bryk Μετάφραση από: Ντέα-Αλεξάνδρα Λάγκι (Ntea-Alexandra Lagki) - Φοιτήτρια Μοριακής Βιολογίας & Γενετικής, ΔΠΘ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Evolution in action: pathogens' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ) Προτάσεις κριτή (ηλικία/θέμα): κάτω από 11, 11-14, 14-16, 16-19 / Εξέλιξη, Γενετική, Πληθυσμιακή γενετική, Φύση της επιστήμης Οι παθογόνοι οργανισμοί, οι οποίοι απειλούν την Read More
  • 1
  • 2