Διεθνές Θερινό Σχολείο στην Ανάλυση Οικολογικών Δεδομένων διοργανώνουν για τέταρτη φορά, η Σχολή Περιβάλλοντος Πανεπιστημίου Αιγαίου και το Ινστιτούτο Θαλάσσιας Βιολογίας, Βιοτεχνολογίας και Υδατοκαλλιεργειών του Ελληνικού Κέντρου Θαλασσίων Ερευνών.

Το Θερινό Σχολείο θα διεξαχθεί στη Μυτιλήνη, στο διάστημα 10-15 Ιουλίου, 2017.

Με βάση την εμπειρία της διοργάνωσης του EcoDAR2013 και του EcoDAR2015 στη Μυτιλήνη, και του EcoDAR2014 στο Ηράκλειο Κρήτης, το Θερινό Σχολείο στοχεύει φέτος στο να αναδείξει τη σημασία της ποσοτικής  προσέγγισης στην ερμηνεία της πολυπλοκότητας των φυσικών συστημάτων και στην επίλυση των προβλημάτων στην επιστήμη της Οικολογίας.

Το Θερινό Σχολείο απευθύνεται σε τελειόφοιτους, μετα πτυχιακούς φοιτητές, υποψήφιους διδάκτορες και ερευνητές από την ευρύτερη επιστημονική περιοχή της Οικολογίας.  Στα πλαίσια του Θερινού Σχολείου θα παρουσιαστεί ένα μεγάλο φάσμα κλασικών και σύγχρονων στατιστικών μεθόδων, μέσω της εφαρμογής τους στην αντιμετώπιση σύγχρονων οικολογικών ζητημάτων. Ως εργαλείο ανάλυσης δεδομένων θα χρησιμοποιηθεί η ευρύτατα διαδεδομένη και συνεχώς εξελισσόμενη γλώσσα προγραμματισμού R. Διαλέξεις σε συνδυασμό με πρακτικές ασκήσεις και εφαρμογές θα βοηθήσουν τους συμμετέχοντες στην πληρέστερη κατανόηση των μεθόδων και στη ευχερέστερη χρήση του λογισμικού.

Στην πρωτοβουλία αυτή θα διδάξουν διεθνώς διακεκριμένοι επιστήμονες στην ανάλυση οικολογικών δεδομένων και στην στατιστική οικολογία.

Περισσότερες πληροφορίες από την ιστοσελίδα του θερινού σχολείου.

Θέσεις Εκπαίδευσης

15 θέσεις για εκπόνηση διδακτορικής διατριβής στη Διατήρηση της Βιοποι...

23 Φεβρουαρίου 2018
15 θέσεις για εκπόνηση διδακτορικής διατριβής στη Διατήρηση της Βιοποικιλότητας

Δεκαπέντε (15) θέσεις για εκπόνηση διδακτορικής διατριβής στη Διατήρηση της Βιοποικιλότητας από το δίκτυο Inspire4Nature. Οι θέσεις απευθύνονται σε ερευνητές πρώιμης φάσης (ερευνητική εμπειρία <4 ετών) και εμπεριέχουν διακρατική κινητικότητα. Κάθε έργο αποτελεί συνεργασία μεταξύ ενός ακαδημαϊκού ιδρύματος (ενός ερευνητικού κέντρου ή ενός πανεπιστημίου στο οποίο θα φοιτήσει ο φοιτητής)...

Θέσεις Εργασίας

Θέση βιολόγου στο Νοσοκομείο Παίδων.

23 Φεβρουαρίου 2018
Θέση βιολόγου στο Νοσοκομείο Παίδων.

Θέση βιολόγου στο Εργαστήριο της Πανεπιστημιακής Ογκολογικής Αιματολογικής Μονάδας στο Νοσοκομείο Παίδων «Η Αγία Σοφία». ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΒΙΟΛΟΓΟΥ ΣΕ ΕΜΜΙΣΘΗ ΘΕΣΗ ΜΕ ΑΝΤΙΚΕΜΕΝΟ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ ΝΕΟΠΛΑΣΜΑΤΙΚΩΝ ΝΟΣΗΜΑΤΩΝ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ Η πρόσκληση αφορά τη στελέχωση του Εργαστηρίου της Πανεπιστημιακής Ογκολογικής Αιματολογικής Μονάδας στο Νοσοκομείο Παίδων «Η Αγία Σοφία». Αφορά ενασχόληση πλήρης...

Επιμορφώσεις

Διάλεξη του Νομπελίστα Aaron Ciechanover στην Αθήνα

13 Φεβρουαρίου 2018
Διάλεξη του Νομπελίστα Aaron Ciechanover στην Αθήνα

Ο βραβευμένος με Νόμπελ Χημείας (2004) καθηγητής Βιοχημείας Aaron Ciechanover, καλεσμένος του καθηγητή και δ/ντή του Εργαστηρίου Βιοπληροφορικής και Ανθρώπινης Ηλεκτροφυσιολογίας, BiHELab (http://bihelab.di.ionio.gr/) του Τμήματος Πληροφορικής του Ιονίου Πανεπιστημίου, Παναγιώτη Βλάμου, θα δώσει για πρώτη φορά ανοικτή διάλεξη για το κοινό με τίτλο: “The Personalized Medicine Revolution: Are We Going...

Ομάδα Εργασίας Φοιτητών

  • Σακχαρώδης Διαβήτης

    Σακχαρώδης Διαβήτης Σακχαρώδης Διαβήτης Συγγραφέας: Klaus Dugi Μετάφραση από: Γρηγοριάδη Σωκράτη (Grigoriadis Sokratis) – Βιολόγο, Μεταπτυχιακό Φοιτητή, Ιατρική Σχολή - ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Diabetes mellitus' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η συχνότητα εμφάνισης του διαβήτη αυξάνεται, τόσο στον ανεπτυγμένο όσο και στον αναπτυσσόμενο κόσμο. Ο Klaus Dugi, Καθηγητής Ιατρικής στο Πανεπιστήμιο της Χαϊδελβέργης της Γερμανίας, πραγματεύεται τα Read More
  • Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης

    Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Συγγραφέας: Anna Lorenc Μετάφραση από: Μαρίνα-Σαββίνα Τσατσαλίδη (Marina-Savvina Tsatsalidi) – Φοιτήτρια Φαρμακευτικής, ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Investigating the action of urease' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η Anna Lorenc του Volvox project εξηγεί τη σημασία του ενζύμου ουρεάση και παρουσιάζει ένα πρωτόκολλο για την αναπαράσταση της δράσης του στην τάξη. Read More
  • Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα

    Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Συγγραφέας: Jarek Bryk Μετάφραση από: Ντέα-Αλεξάνδρα Λάγκι (Ntea-Alexandra Lagki) - Φοιτήτρια Μοριακής Βιολογίας & Γενετικής, ΔΠΘ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Evolution in action: pathogens' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ) Προτάσεις κριτή (ηλικία/θέμα): κάτω από 11, 11-14, 14-16, 16-19 / Εξέλιξη, Γενετική, Πληθυσμιακή γενετική, Φύση της επιστήμης Οι παθογόνοι οργανισμοί, οι οποίοι απειλούν την Read More
  • 1
  • 2